Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Woningruil IJsselstein

Gepost door Channah Sampson 
Woningruil IJsselstein
08 december 2011 21:36
Wegens gezinsuitbreiding zoek ik een groter huis.
Ik woon in een flat in IJsselstein, IJsselveld Oost.
Het is een knus huisje met een totale huur van 413 euro inclusief stook en service kosten.
2 slaapkamers en een grote woonkamer.
Meer info, je kan altijd mailen!
Re: Woningruil IJsselstein
05 januari 2012 19:21
Goedenavond,
Op welk adres in IJsselveld Oost woon je? Ik heb een mooie ruime eengezinswoning in IJsselstein en ben op zoek naar wat kleiners.
Met vriendelijke groet,
Netty
Re: Woningruil IJsselstein
05 januari 2012 19:37
Netty wil je misschien naar Amersfoort verhuizen?
Re: Woningruil IJsselstein
05 januari 2012 21:25
Hoi netty,

Ik wil ook graag ruilen.
Ik woon op de televisiebaan in Ijsselstein, een mooie 4 kamerflat.

Indien je interesse hebt, hierbij mijn email adres

suzanneepker@hotmail.com

groetjes suzanne
Re: Woningruil IJsselstein
17 januari 2012 23:26
Beste Netty.

ik las net dat u een woningruil wil doen met een kleinere woning en toevalig heb ik een woning die te klein is voor mij ik heb maar 3 slaapkamers het is een flat op de utrechtseweg in ijsselstein

Groetjes Lotfi
Re: Woningruil IJsselstein
01 februari 2012 11:40
Hallo, ik heb een 4 kamer appartement midden in nieuwe centrum van nieuwegein beschikbaar en ben voor mijn schoonzus op zoek naar 2 a 3 kamer appartement in ijsselstein (of eventueel nieuwegein) Huur max 700 euro
groetjes
hallo Netty,
Sorry voor de late reactie.
Ik woon op de lanceerplaats.
Ik hoop dat je nog steeds geintereseerd bent.
waar woon jij?
met vriendelijke groet,
Channah Sampson
Re: Woningruil IJsselstein
04 april 2012 12:46
Hallo !
Je weet maar nooit hoe een koe een haas vangt ;-)

Ik woon in een 3-kamer schakelflat, met de tram en een winkelcentrum heel nabij. Dit is een fijne buurt en ik heb ontzettend lieve medebewoners hier, maar .....
mijn dochters zijn inmiddels 8 en 10 jaar en wij willen heel graag een eigen plekje om te slapen, spelen en huiswerk te maken.
Het liefst blijven we natuurlijk dicht in de buurt van de school waar mijn meiden heen gaan, in ieder geval in IJsselstein.

Groetjes, Manja
Re: Woningruil IJsselstein
21 april 2013 15:32
ik en mijn dochter hebben een 2 kamerflat in ijsselstein op de derde etage wij zijn op.zoek naar een
grotere woning met minimaal 2 maar t liefst 3 slaapkamers in ijsselstein of nieuwegein.
ik heb zelf een ruime woonkamer met openkeuken en een ruime slaapkamer en 2 balkons.
Hallo,

Ik heb een eengezinswoning nieuwbouw heeft u ook interesse in deze woning?
Website staat hieronder:

[#$%&]

Groet
hoi ik ben esther

woon samen met mijn dochter in nieuwegein
we hebben een 3 kamerflat en we zouden graag naar ijselstein willen omdat mijn dochter is aan genomen op het cals in ijselstein

groetjes esther hilster
Re: Woningruil IJsselstein
11 juli 2014 21:59
Hallo,
bent u nog steeds opzoek naar een ruiler. Ik bied een 1gezinswoning aan in vianen.
groet,
Re: Woningruil IJsselstein
17 september 2014 13:25
Ik woon in IJsselstein huis is net helemaal ingericht en geverfd keuken is nieuw alles is nieuw en een hele nieuwe douch. Alles is nog geen half jaar geleden gerenoveerd dubbel glas en naast t centrum. Het is in een nette buurt nabij alles.( middelbare school, basisschool, centrum, openbaar vervoer, altijd een parkeerplaats voor de deur. Nieuw laminaat ( laat ik achter).

Het is een boven woning met een super grote zolder. 2 slaapkamers en een mooie woonkamer. Alle muren zijn wit dus makkelijk in een andere kleur te verven als je dat wilt.( maar zo is het ook mooi alles is nog mooi wit en schoon)
Nette buren nooit last van ze gehad.


Ik ben te bereiken op
Sami.ra18 @hotmail.com


rebecca Schreef:
-------------------------------------------------------
> Hallo,
> bent u nog steeds opzoek naar een ruiler. Ik bied
> een 1gezinswoning aan in vianen.
> groet,
Re: Woningruil IJsselstein
17 september 2014 13:26
Ik woon in IJsselstein huis is net helemaal ingericht en geverfd keuken is nieuw alles is nieuw en een hele nieuwe douch. Alles is nog geen half jaar geleden gerenoveerd dubbel glas en naast t centrum. Het is in een nette buurt nabij alles.( middelbare school, basisschool, centrum, openbaar vervoer, altijd een parkeerplaats voor de deur. Nieuw laminaat ( laat ik achter).

Het is een boven woning met een super grote zolder. 2 slaapkamers en een mooie woonkamer. Alle muren zijn wit dus makkelijk in een andere kleur te verven als je dat wilt.( maar zo is het ook mooi alles is nog mooi wit en schoon)
Nette buren nooit last van ze gehad.


Ik ben te bereiken op
Sami.ra18@hotmail.com
kzelf woon momenteel in Ijsselstein Ijsselveld in een 4kamer appartement.
Het is een etagewoning waarvan onlangs nog het portiek en de balkon een renovatie hebben gehad dit jaar. We hebben een nieuwe lift en een nieuwe balkon gehad.
Heb een ruime afzonderlijke keuken en een grote woonkamer daarnaast ook nog een aparte douche en wc. Heb 2 ruime slaapkamers en een kleinere slaapkamer.
Woon op 1 min loopafstand van supermarkt en een kleuterschool. Daarnaast is er een tram en bushalte op 1 min loopafstand en een winkelcentrum op 5 min loopafstand.
Het is een een leuk huismet veel parkeer gelegenheid, een leuke omgeving je woont centraal bus en tram stoppen 100 meter vederop.
Het huis is 2 jaar geleden helemaal geschilderd en voorzien van een nieuwe laminaat vloer. Als je interesse hebt hoor ok het graag groetjes
Re: Woningruil IJsselstein
24 juni 2015 20:32
Hallo

Ik wil graag een woningruil doen woon op de panoven in een nieuwbouw beneden woning bouwjaar november 2013
Met 2 slaapkamers wil graag naar een eengezingswoning met minimaal 3 slaapkamers wegens gezinsuitbereiding

Gr saliha
M.L
Re: Woningruil IJsselstein
26 juni 2015 18:06
[www.adverteergratis.nl]

als het wat voor je is laat me weten je kunt me bereiken op het nummer op de link
Re: Woningruil IJsselstein
18 augustus 2015 03:53
Heb een grote 1 gezinswoning in houten met 3 slaapkamers en vaste trap naar de zolder waar 4e slaapkamer is gemaakt met soort vliering.
Voor en achtertuin. Wil graag naar Ijsselstein beneden met tuin en 2 slaapkamers.
In goede buurt.
Als iemand interesse heeft hoor ik dit graag.
Ik woon in Zuid.
Re: Woningruil IJsselstein
30 augustus 2015 09:23
Hallo moossie
Ik heb een 4 kamer appartement in IJsselstein
Op de 2de verdieping met lift en een groot balkon
Misschien heb je interesse? Groetjes
WONINGRUIL:
Nieuwbouw appartement met 3 kamers (gelijkvloer) op de 1e verdieping in Nieuwegein-Zuid.
De woning beschikt over een balkon op het westen aan de Zandveldzijde van het gebouw.
Er zijn geluidswerende maatregelen toegepast bij het balkon voor een rustig woongenot.
Bij de woning hoort een parkeerplaats in de ]ondergrondse parkeergarage.
Deze parkeerplaats zit bij de huur van de woning inbegrepen.
De woning beschikt verder over verwarming en warm water via stadsverwarming, keuken, badkamer met douche en apart toilet.
De woning heeft een inpandige berging van 6,5 m2.
Het gebouw is voorzien van een lift. De entree is afgesloten en heeft een intercominstallatie en brievenbussen.
Er komt een ruimte voor het stallen van scootmobiels en er is een collectieve afgesloten fietsenberging.
* Het gebouw ligt aan een recreatieterrein met natuurlijke strandjes langs de Lek.

GEVRAAGD: eengezinswoning in Ijsselstein of Nieuwegein
Re: Woningruil IJsselstein
21 september 2017 16:04
Salamoualaikoum saliha,Ik abdelmouniem kun je me even bellen of appen,door vervanging telefoon ben ik mijn app geschiedenis kwijt,en jouw mobielnummer doet het niet
Re: Woningruil IJsselstein
04 december 2017 20:58
Hi ik woon in een mooie flat maar wil graag ruilen voor iets groters met tuin
Hi netty heb je nog steeds interesse in woningruil heb n leuke gerennoveerde flat op utrechtseweg maar wil graag groter wonen
Ans
Re: Woningruil IJsselstein
16 mei 2018 18:59
Hallo ik wil graag naar zenderpark in IJSSELSTEIN. Ik heb nu een eengezinswoning in Nieuwegein.In de wijk Batau.Ik woon dicht bij de winkels en openbaar vervoer.Het is een mooie groene en kindvriendelijke omgeving. Ik woon in een eengezinswoning met 3 slaapkamers en grote zolder met vliezotrap.De tuin zit op het zuiden dus altijd zon.Ik zelf wil graag kleiner gaan wonen in een appartement. De huur is 684,00 euro.Het is een sociale huurwoning.Zelf mag ik nu gaan huren tot 597,00 euro.
Re: Woningruil IJsselstein
12 juli 2018 15:36
hallo
Ik heb een ruime appartement in ijsselveld oost. 4 kamers ruime keuken ze zijn gerenoveerd lift is aanwezig. ik zoek 5 kamers mag appartement of eengezinswoning zijn liefst Nieuwegein IJsselstein Utrecht.
Ik woon in een geheel gerenoveerde 2+1kleine kamer flat midden in Nieuwegein, Wenckebachplantsoen in wijkersloot, alles is 3 jaar geleden vernieuwd en geschilderd, tevens voorzien van een echte airconditioning en zonneschermen op het balkon huurprijs is €520,- incl alle service kosten, ik zoek een eengezinswoning met tuin, liefst een hoekhuis, tot max. €850,-
Re: Woningruil IJsselstein
15 november 2018 12:51
ik heb een woning met 2 slaapkamers en woonkamer keuken en badkamer.
leuke buurt kindvriendelijk scholen zwembad winkels en openbaar vervoer is allemaal in de buurt.
huurprijs is 555,46,
3de verdieping in ijsselstein
De reden van willen ruilen is van wegen gezinsuitbreiding en graag een grotere woning willen wel in IJsselstein.
Met minimaal 3 slaapkmers.


mocht u interesses hebben mail me dan gerust
groetjes patricia
Re: Woningruil IJsselstein
15 november 2018 12:54
hallo ik woon bij het europakwartier in IJsselstein bij het zwembad.
en wij zijn juist opzoek naar wat groters heeft u nog interssen.

gr patricia
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: