Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

AMSTERDAM

Gepost door miki 
AMSTERDAM
06 april 2015 07:20
Aanwezig: cv, lift, balkon,2 berging, douche, bad

Voorzieningen in de buurt: bus-/tramhaltes, kindvriendelijk, parkeergelegenheid, park/groenvoorziening, scholen, winkels parkeergelegenheid, park/groenvoorziening
Ik bied een 3 kamer woning aan in Amsterdam-ijburg. Woning heeft twee slaapkamers, grote huiskamer met openkeuken. De huiskamer komt uit op een ruim balkon. De woning heeft een grote douche en een aparte wc. Ook is er een opbergruimte voor de wasmachine . Woning heeft 2 berging
Prive parkeerplaats , Huursubsidie is mogelijk voor deze woning. Woning is tiptop in orde en kan zo worden betreden. Allen natuurlijk sociale huurwoningen.
Ik ben op zoek naar 3-kamer in Amsterdam Centrum en rondom centrum (2 ruime kamers woning mag ook)
Re: AMSTERDAM
06 april 2015 17:49
Ik woon in een 2 kamer huisje met vide in een heel mooi straatje in de Jordaan met als verrassing het hofje waar je heerlijk kunt zitten.
Het is authentiek,verassend en een supergezellige buurt
Sociale huurprijs
Ik zoek extra slaapkamer wegens gezinsuitbreiding anders bleef ik hier echt wonen
Re: AMSTERDAM
06 april 2015 18:00
hoi,

ik begrijp dat je een woonkamer en slaapkamer en vide hebt.
graag zou ik wat foto's zien kan je contact met mij opnemen.
ik ben zo in de stad en zou anders bij je langs willen komen
Gr miki



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 06/04/2015 20:56 door debug.
Re: AMSTERDAM
07 april 2015 12:48
hoi,

ik begrijp dat je een woonkamer en slaapkamer en vide hebt.
graag zou ik wat foto's zien kan je contact met mij opnemen.
0642223370
Gr miki
Re: AMSTERDAM
08 april 2015 09:14
miki Schreef:
-------------------------------------------------------
> Aanwezig: cv, lift, balkon,2 berging, douche, bad
>
> Voorzieningen in de buurt: bus-/tramhaltes,
> kindvriendelijk, parkeergelegenheid,
> park/groenvoorziening, scholen, winkels
> parkeergelegenheid, park/groenvoorziening
> Ik bied een 3 kamer woning aan in
> Amsterdam-ijburg. Woning heeft twee slaapkamers,
> grote huiskamer met openkeuken. De huiskamer komt
> uit op een ruim balkon. De woning heeft een grote
> douche en een aparte wc. Ook is er een
> opbergruimte voor de wasmachine . Woning heeft 2
> berging
> Prive parkeerplaats , Huursubsidie is mogelijk
> voor deze woning. Woning is tiptop in orde en kan
> zo worden betreden. Allen natuurlijk sociale
> huurwoningen.
> Ik ben op zoek naar 3-kamer in Amsterdam Centrum
> en rondom centrum (2 ruime kamers woning mag ook)
Re: AMSTERDAM
12 april 2015 11:50
Zie mijn advertentie kinkerstraat 2 nette kamer woning
Re: AMSTERDAM
12 april 2015 14:02
Fatima123 ????
sjeiks@hotmail.com
Re: AMSTERDAM
12 april 2015 14:02
Beste Miki,

De omschrijving van je woning voldoet aan mijn wensen. De woning die ik aanbied ligt in Watergraafsmeer, 3-kamer woning 58 m2, berging aparte toilet en badkamer, keuken , cv, balkon voor en achter. De woning het ligt nabij het winkelcentrum met goede verbinden tot het openbaarvervoerbedrijf, sciencepark, amstelstation, muiderpoortstation en nabij de ring allen goed te bereiken (10 a 15 minuten). Centrum is te bereiken met tram 9 of op de fiets ( 25 min.) Het is een plezierige fietsroute van en naar de stad. Er zijn veel horeca gelegenheden , 2 parken , stadsdeelkantoor en winkelcentrum Oostpoort in directe omgeving.
Mocht je enthousiast worden zijn dan hoor ik het graag.

Met Vriendelijke Groet,

Sy.
Re: AMSTERDAM
12 april 2015 14:08
Amsterdam Centrum en rondom centrum smiling smiley
Re: AMSTERDAM
18 april 2015 22:10
Hallo,

Ik woon in oud-west in een rustige straat bij het WG terrein, 2 kamer woning van ong 55/60 m2 met cv vernieuwd plafond, en klein balkon achter
op de 4e etage is nog een grote zolder 25m2 waar ik een werkkamer van heb gemaakt
intresse om een keer te kijken naar onze huizen?
ik hoor het graag, dank je

Sandra

ps: waarom wil je daar weg?
Re: AMSTERDAM
21 april 2015 23:02
Hai Miki,

Ik heb een superleuke benedenwoning met tuin, in de Czaar Peterbuurt. Dit is nog Centrum, je bent ook in 3 haltes met de tram op Centraal Station.
De woning is volledig gerenoveerd en ik heb er een prachtige witte houten vloer in laten zetten. Via de openslaande deuren die zowel in de woon-als in de slaapkamer zijn, kom je in de tuin. Ik heb maar 1 slaapkamer, maar die is wel ruim. Net als de badkamer.

Mocht het je wat lijken (bezichtiging is zeker de moeite waard), dan hoor ik graag van je.
Groetjes,



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 26/05/2015 15:57 door mrevales.
Re: AMSTERDAM
06 mei 2015 08:09
Goedemorgen Nikki, ik vroeg me af of u geïnteresseerd bent in een 4 a 5 kamerwoning in Zaandam, geheel keurig afgewerkt met prachtige vloer alles! Met bus naar Amsterdam centraal en Zaandam Centraal stopt voor de deur! 8 min. Lopen naar Zaandam Centrum, daarnaast is er een winkelcentrum en school voor de deur. Wij zijn op zoek naar een 2 kamerwoning. Mvg Nicole
Re: AMSTERDAM
17 september 2015 13:22
Re: AMSTERDAM
22 september 2015 19:51
Ik heb een nieuwbouw woning in Landsmeer 52m2  ik woon hier nu bijna een jaar. Maar met de komst van mijn dochtertje wil ik groter gaan wonen. Ik ben de eerste bewoner hier. Geheel nieuwe laminaat wit met licht grijze tint. Ruime woonkamer  (4kant) slaapkamer ongv 13.8m2 ruime badkamer met toilet en 2e toilet.  Van de slaapkamer kan je misschien een 2e kamer van maken. Berging beneden en 1 min van de snelweg met de auto.


Bij interesse graag even telefonisch contact opnemen misschien kunnen we foto's uitwisselen over de whatsapp 


Mvg Saadet


0652839706
Re: AMSTERDAM
14 oktober 2015 19:10
Matee
RhXMsTZphuSOlsAnSMy
17 oktober 2018 18:57
Pink
VuPFPxXrlxZqIi
18 oktober 2018 00:05
Jace
tTBeaHsWaOICwc
25 oktober 2018 21:59
GSBYKsZZFlSXTBi
11 november 2018 14:10
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: