Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Woningruil Utrecht naar Zoetermeer/Pijnacker/Wateringen

Gepost door San 
Hoi,

Wij wonen in Schalkwijk Utrecht, dit ligt in de stad Houten pal naast Nieuwegein en IJsselstein. Utrecht centraal ligt 20 min ver en met de trein die 5 min hiervandaan gaat ben je er in 10 min. Wij hebben een groot ruim eengezinswoning met 3 slaapkamers op 1e verd en 2 kamers op 2e verd is een zolder met vaste trap, ruime badkamer met douche en 2e toilet evt een bad erbij plaatsen is zelfs mogelijk. Ruime woonkamer en open keuken gesplitst door een glazen wand, heel mooi modern en door het glas veel lichtinval! Keuken hebben wij een mooie hoogglans witte inbouwkeuken geplaatst met alle apparatuur. Grote tuin op het zuiden 60m2, deze is afgelopen augustus volledig betegeld met mooie nieuwe grote tegels, heel strak! kleine voortuin ook voorzien van mooie beige en blauwe tegels. Begane grond liggen leistenen laminaattegels, lijken op plavuizen maar is laminaat, mooi strak en modern. 1e en 2e verd liggen witte laminaat. Omgeving is erg rustig, kindvriendelijk en groenrijk. Veel parken, scholen, winkels. Wijk is nog groeiende, er zijn net nieuwe woningen opgeleverd, dus ook veel nieuwe koopwoningen en mooie villa's. Tuin heb je vrij uitzicht, dus geen directe achterburen. Voor deze mooie ruime en heel fijne woning betaal je 576 euro pm, subsidie is dus nog mogelijk. Wij hebben eigenlijk niets te klagen hier, echter wonen al mn fam en vrienden in Zuid Holland, voornamelijk Zoetermeer en daar willen wij graag naartoe. Pijnacker en/of Wateringen zijn ook welkom.

Indien u interesse heeft in onze woning, kunnen we wellicht iets voor elkaar betekenen al dan met 3hoeksruil?

laat u maar weten.

vrgr San
Re: Woningruil Utrecht naar Zoetermeer/Pijnacker/Wateringen
29 juni 2014 01:35
alo ikheb huis leiden 4 kamer voor en achter tuin
tel 0685858548
hallo ik heb huus en den haag groot 3 slap kamers en woonkamers 2 balkon en achter en voor bel mij 0685276282
hoe kan ik je bereiken san?
rae.dawn@hotmail.com mail mij ik heb een eengezinswoning in delft!
Beste San,

Wij hebben een 3 kamer appartement in Pijnacker.
Veel groenvoorziening en kindvriendelijk.
Scholen en winkelcentra op loopafstand en gratis parkeren.

Mvg, Kimberly
Easter
dMQltEujemp
10 november 2018 21:16
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: