Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

IK rotterdam eengezinswoning JIJ maisonnette woning Rdam zuid

Gepost door Hind 
Woningruil gezocht, wij zoeken een woning gelijkvloers of gezinswoning met min 3 slaapkamers. Je krijgt ervoor terug een maisonnette woning 1e verdieping 2 ruime slaapkamers en bergingkamer douche en toilet apart. 2e verdieping woonkamer zeer ruim, dichte keuken. Rotterdam zuid perfecte ligging. 1 minuutlopen naar Metrostation maashaven, supermarkt op de hoek van de straat, nette buren. Woning is goed opgeknapt en pas nog helemaal gedaan. Huur is 620 met huursubsidie mogelijk.
goede dag . ik heb eengezins woning . in heijplaat . email me fotos van je huis en straat aub . dank nje
Goeden dag, ik wil graag reageren op je advertentie. Ik woon in Capelle a/d IJssel maar mijn werk is aan de Beijerlandse laan, dus dat betekend dat ik veel moet reizen. Ik hoop dat u met mij wil ruilen. De woning is aan de Wiekslag in de buurt van een winkelcentrum en vlakbij
Metro halte Capelle-centrum. Het telefoonnummer waar u naar toe kan bellen is 0644277585 . Graag met enige spoed, Dank u. H.D Hamni.
Ik heb een 4 kamer woning Flat in rotterdam ijsselmonde
Hoi,

Ik heb een eengezinswoning in Barendrecht, 2 slaapkamers en een zolder, ook als slaapkamer te gebruiken, voor en achtertuin en alle voorzieningen in de buurt op loopafstand.

gr

Nila
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: