Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Van 5 kamer appartement Utrecht Overvecht naar....

Gepost door Sira 
Ik bied aan:

Hele grote (100m2) etagewoning in Overvecht-Zuid gelegen op de eerste verdieping.
Woning heeft 4 ruime slaapkamers en een grote woonkeuken.
De woning heeft zowel aan de voor- als aan de achterkant een ruim balkon.
De huurprijs is 710,- excl. stookkosten. Huurtoeslag mogelijk.

Winkelcentrum Overkapel(met de jumbo,aldi, slagerij, viswinkel wibra, kiosk, kruidvat, wibra etc..) op 2 minuten lopen.
Gezondheidscentrum in de buurt, basisschool aan de overkant van de straat.

Veel groen in de buurt. Aan de achterkant van de flat kijk je uit op een groot speelpark met veel groen. Diverse parken in de omgeving.
​Ik woon hier superfijn, vooral omdat de woning zo ruim is. Hele fijne en rustige buren. In overvecht zijn dit de grootste appartementwoningen.
Zelfs ruimer dan de eengezinswoningen in de buurt.
Helaas mis ik toch een tuin. Daar wil ik zelfs kleiner voor gaan wonen

​Gevraagd:
Ruime sociale eengezinswoning of maissonette met tuin/benedenwoning met tuin met minimaal 4 slaapkamers of 3 slaapkamers en een zolder met vaste trap. Een achtertuin is een must.

Het liefst in Overvecht of Leidsche rijn.
In ieder geval in Utrecht.
hoi ,

ik woon in n 5 kamerbenedenwoning met voor en achtertuin in overvecht.

Is het n woning in de hoge flatten in overvecht zuid?
Hoi hoi,

Het is inderdaad een hoogbouw flat.
Deze flat wordt samen met 2 omringende flats volledig gerenoveerd. Zowel de gevels, entree als binnenshuis.
Mocht je interesse hebben dan hoor ik het graag, eventueel is driehoeksruil met een 4 kamer eengezinswoning in Overvecht Zuid ook mogelijk.
Mail me anders maar. Kikkertje_20@hotmail.com

Gr.
mag ik vragen wat het adres is en of er n trap is van af de buitendeur naar de 1e verdieping. En word daar wat aan gedaan met de renovatie ivm beperking.
Groet
Wilt u mij even mailen dan kan ik privé wat meer info geven over het adres.
Kikkertje_20@hotmail.com

Gr.
Wil je naar Dribergen
Re: Van 5 kamer appartement Utrecht Overvecht naar....
18 februari 2017 17:52
Hoi mevrouw Sira,
Ik heb een 4 kamer woning in Driebergen het is 69 m2 met 3 slaap kamer en grote woonkamer en een grote koeken in de eerst verdiepen.
het is op de hoek van de (flat van 3 verdiepen) met een mooi tuin re achter de huis verder is vlaak voor de winkelcentrum van Driebergen De woning heeft een ruim balkon. De huurprijs is 560,- excl. stookkosten. Huurtoeslag mogelijk. smileys with beer
Ik wil liever naar Overvecht verhuizen daarom wil ik graag van u horen .
als je geïnteresseerd ben neem contact op 0619446334
met vriendelijke groeten ,
mirwees
Hallo beste mevouw

Ik ben Sadiya ik woon Zuidlaren ik heb 4kamers 3slaapkamers een voortuin en achtertuin en zolder.
2min lopen afstaand naar basisschool en 8min fietsafstaand naar centrum en 5min loop afstaand naar bus halte.
Heeft u misschien interesse.
Dat is mij telefoon nummer 0684244758

Mvg
Sadiya
Nee we willen alleen in Utrecht verhuizen
Na het lezen van uw woningruil ben ik erg geïnteresseerd in uw woning graag wil ik kontackt met u hebben.
Ikzelf woon in Overvecht Apollodreef 170
Mijn mail.e_eris@hotmail.com
Tel:0620094791.
Wachtend op uw mail,
Met vriendelijke groeten,
Emin
Hoi Mirwees,

Woningruil. Ik kleiner wonen en u groter wonen.
Overvecht-noord 4 kamer eengezinswoning met voortuin en grote achtertuin.

Ik heb nu een kindje van 8 maanden met mijn vrouw. En dit is een vrijesector huurwoning.
De huur is 849€ per maand. Grote winkelcentrum in de buurt en scholen en bussen en vlakbij centrum
Van Utrecht, gok op 15 fietsen of sneller. Hele mooie woning en goed onderhouden.
Als ik het kon betalen zou ik zeker blijven.
Ik kan dat niet niet meer betalen omdat ik alleen nog werk heb.

Ik zoek iets in Utrecht met 2 slaapkamers en het liefst geen flat.
Max wat ik kan uitgeven is 650€.

Bij interesse kunt u me bellen op 0631796228 of mailen naar bojan_80@hotmail.com.

Gr Bojan
Reageren Reageren met quote
Beste.... welke dreef is het?
Hallo ik woon in kanaaleiland 3 verdieping wil graag naar beneden woning 4 kamers 2 balkon huur 550 bij ikea in de buurt interesse! Gr.
Re: Van 5 kamer appartement Utrecht Overvecht naar....
26 januari 2018 00:40
hoi en wooning in noordholland opmeer met 5 kammer eengeziense huis met voor en achter tuin met vaste trap naar zolder is optie voor u ? voor intresse mijn tel 0687530518
ik heb een 4 kamer appartement in IJsselstein op de 3de verdieping ze zijn pas gerenoveerd en er is ook een groot lift aanwezig winkelcentrum en scholen op loop afstand. als u interesse hebt hoor ik het graag
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: