Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

woningruil rijsenhout naar amsterdam of almere amstelveen of hoofddorp

Gepost door sherr 
Hierbij biedt ik een mooie ruime massionette woning aan in rijsenhout.met 3 ruime slaapkamers en openkeuken.de woning bevindt zich op de eerste verdieping en heeft 1slaapkamer 2 slaapkamers op de andere verdieping.grote badkamer met ligbad. ik heb zelf een mooie keuken laten plaatsen in de woning met marmerenblad afwasmachine en ingebouwde oven en 4 pits kookplaat.deze woning is een ruime woning en grenst aan aalsmeer en hoofddorp en is op 10 minuten van schiphol.als je op schiphol werkt is dit een ideale plek om te wonen.kortom een rustige plek niet tever weg van amsterdam waar je de rust heb als je die wilt.!

dit is een kindvriendelijke buurt met goede scholen en een kleine winkelcentrum met een bakker, kapsalon, grote supermarkt.de pizza bloemenshop en op 10minuten rijden ben je zo in aalsmeer en hoofddorp.in hoofddorp kan je ook prettig winkelen.daar heb je de leuke winkels zoals zara, berkha en primark en de mango.

ik zoek een leuke eengezins woning of beneden woning voor mij en mijn dochter ik wil graag 2 of 3 slaapkamers.een kindvriendelijke buurt met goede scholen en met goede openbare vervoersmogelijkheden.
een eengezinswoning heeft mijn voorkeur,maar heb je een leuke knusse woning in een leuke buurt kan ik altijd vrijblijvend komen kijken.

groetjes.
Ik heb een woning in vrije sector huur in nieuw vennep
Ik zou graag in uw woning willen als uw vrije sector wil houden.wij wonen in getsewoud noord .vlakbij busbaan.winkels.scholen
Dit huis heeft drie slaapkamers en een grote zolder die we nu ook gebruiken als 4 de slaapkamer
.een grote badkamer met 2 de toilet
Een leuke achtertuin met altijd zon
Graag well jullie naar mooie rustige Diemen centrum 4 kamers appartement + apart eetkamer 10 meter lang balkon interesse 0207526757 of mail beatanowacka69@hotmail.com mobil-0686623970
Wil graag naar toe heb een 4 kamerwoning in amsterdam slotermeer
ik bied 4 kamers woning aan. mijn woning is op de derde etage, door het slechte gezondheid redenen ben ik niet instaat om zo hoog te wonen

de woning oppervlakte is bijna 69 m. 3 slaap kamers .1woon kamer. met wc. douch, en box.
huur is met incl.500,00 per maand
ambrosiuslaan, leuke buurt, een kleine winkelcentrum.

Ik zoek in Amsterdam west of in de buurt Amsterdam nieuwsloten,of slotervaart, of inde buurt pietercallandlaan
Hoi ik.heb een woning in Amsterdam noord
Drie kamer eengezinswoning
Is uw woning een.sociale huurwoning?
Groetjes irene
Tel 0645636902
Re: woningruil rijsenhout naar amsterdam of almere amstelveen of hoofddorp
10 september 2018 18:24
Alibahadoer Schreef:
-------------------------------------------------------
> Hoi ik.heb een woning in Amsterdam noord
> Drie kamer eengezinswoning
> Is uw woning een.sociale huurwoning?
> Groetjes irene
> Tel 0645636902


Hallo irene mag ik vragen waar in noord en waar bent u naar opzoek.
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: