Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Woningruil Valkenswaard - omgeving

Gepost door Lefty 
Woningruil Valkenswaard - omgeving
29 oktober 2012 17:42
Mooie nette hoekwoning in een rustig deel van valkenswaard.
Kenmerken woning: Aanwezig: cv, zolder, berging, douche, voortuin, grote achtertuin , voortuin

Voorzieningen in de buurt: bus-/tramhaltes, kindvriendelijk, parkeergelegenheid, park/groenvoorziening, scholen, winkels

Omschrijving:
Mooie rustig gelegen woning in het buitenste deel van Valkenswaard. Veel groen om je heen en een genot om er te wonen. Marmeren vloer met vloerverwarming in hal keuken wc. Mooie houtevloer in de huiskamer met betonne ondervloer en een nieuwe douche.
Schilderwerk overal pas gedaan.
Ik zelf zoek weer eens wat anders. Tuin voor en achter jaar geleden nieuw bestraat.











ik heb interesse om te ruilen van woning. ik woon zelf in waalre huurhuis 4 slaapkamers douche grote zolder over het hele huis toilet gang keuken woonkamer achtertuin en voortuin gelegen bij winkels bushalte scholen bosrijke omgeving kindvriendelijk enz. als u interesse heeft stuur dan een email naar myrijana@hotmail.com. b.v.d groetjes myrijana!!!
heb interesse voor woningruil heb woning in waalre met 4 slaapkamers grote zolder over het hele huis douche toilet gang keuken woonkamer achtertuin voortuin schuur omgeven bij winkels bushalte scholen bosomgeving enz. als u interesse heeft om te ruilen of komen te bezichtigen stuur dan een email naar:myrijana73@hotmail.com. groetjes myrijana!!!
heb interesse in uw woningruil woon zelf in waalre huis met 4 slaapkamers grote zolder over het hele huis douche toilet gang keuken woonkamer voortuin en achtertuin schuur schutting met achterom en poort in bosrijke omgeving kindvriendelijk bij school bushalte en vlak bij klein winkelcentrum!!! als u interesse hebt kunt u mij mailen:mijn emailadres is:schumanmyrijana@gmail.com B.V.D Groetjes Myrijana Schuman!!!
HEB INTERESSE IN UW WONINGRUIL HEB ZELF EEN WOONHUIS IN WAALRE OMGEVEN BIJ DE BOSRAND KINDVRIENDELIJK BUSHALTE SCHOLEN EN KLEIN WINKELCENTRUM!!! HET HUIS IS PAS EEN JAAR GELEDEN GERENOVEERD HEEFT 4 SLAAPKAMERS EEN GROTE DOUCHE EEN GROTE ZOLDER OVER HET HELE HUIS HEEN EEN TOILET EEN GANG EEN KEUKEN EN EEN WOONKAMER EN OOK EEN VOOR EN ACHTERTUIN OMHEIND MET SCHUTTINGEN EN EEN ACHTEROM MET POORT!!! ALS U INTERESSE HEEFT OM TE RUILEN OF HET TE KOMEN BEZICHTIGEN STUUR DAN AUB EEN EMAIL NAAR:MYRIJANA73@HOTMAIL.COM OFconfused smileyCHUMANMYRIJANA@GMAIL.COM GAARNE ZIE IK UW BERICHT TEGEMOET!!! B.V.D GROETJES MYRIJANA SCHUMAN!!!
mijn emailadres is: schumanmyrijana@gmail.com en u kunt mij ook telefonisch bereiken op nummer 0685137416 ik heb veel interesse om te ruilen met uw woning ik heb zelf een woning in waalre ongeveer hetzelfde idee als u uw woning beschrijft ook kindvriendelijk rustige omgeving bij school bushalte en klein winkelcentrum ook vlak bij bosrijke omgeving gelegen het huis heeft 4 slaapkamers een grote zolder over het hele huis heen een douche toilet hal keuken en woonkamer ook een voortuin en achtertuin met schuur en achterom met poort!!! het huis is pas een jaar geleden gerenoveerd!!! als u interesse heeft bel of mail me dan aub!!! B.V.D Groetjes Myrijana Schuman!!!
wij willen graag van woning ruilen. momenteel een huurwoning van Woningbelang die met oog op de toekomst te klein wordt.
nette tussenwoning in een rustige wijk met een bos en supermarkt om de hoek gelegen in dommelen Schepelweijen.
onderhoudsvriendelijke voortuin en nette achtertuin met een schuurtje. open keuken huiskamer en 2 slaapkamers met riante badkamer gezien de grote van het huis circa 80 m2.
gezocht grotere woning in Valkenswaard, waalre, leende, heeze, bergeijk, westerhoven, 0629571775
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: