Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

JIj naar Rivierenbuurt Amsterdam, ik naar Buitenveldert!!

Gepost door Angela 
JIj naar Rivierenbuurt Amsterdam, ik naar Buitenveldert!!
26 december 2013 19:37
Hoi!

Ik zou graag woningruil met iemand willen doen!
Ik woon in de geliefde Rivierenbuurt in Amsterdam in een gezellig huis op 1 hoog met eigen ingang in portiek.
De woning is ongeveer 50 m2.
3 kamerwoning met balkon op het zuiden aan de woonkamer, ook met toegang vanaf keuken.
Toilet en douche in 1 ruimte en nieuw geplaatste keuken in 2008.
Zolderruimte aanwezig van ongeveer 8m2.

Graag zou ik in Buitenveldert iets willen vinden met min. 2 slaapkamers.

Ik hoor het graag!

Mvg,
Angela
Hi Angela,

wat denk je van wonen in Muiden?

mvg
Zurel
Beste Angela,
Wilt u alleen naar Buitenveldert? ik woon namelijk in een eengezinswoning te Weideenne Purmerend. Het is een nieuwbouw woning. drie slaapkamers, zolder met vaste trap en een tuin met schuur. oppervlakte is 150m2. vlakbij winkelcentrum en basisscholen.
Mocht u interesse hebben dan hoor ik van u.
Mvg Sou
Hoi Angela....!
Ik bied een prachtig nieuw gerenoveerde 3 kamer woning aan in de gewilde buurt Amsterdam de Pijp Oud Zuid Rivierenbuurt. Luxe buurt. Gehele woning is 3 maanden geleden opnieuw gewit en geschilderd. Nieuwe dubbele beglazing. Er ligt nieuw grijze laminaat in net 6 maanden oud. Een nieuwe badkamer en een nieuwe keuken. Er is veel geld in geïnvesteerd voor vernieuwing. Het is een ruime 3 kamer woning (2 Grote slaapkamers) met balkon. In totaal 60m2 Een een grote zolder ruimte. (Kan 3e slaapkamer worden). Het is een sociale huur woning van €603,- pm.incl. Op de 1e verdieping. Gehele dag zon op het zuiden . Lichte woning.
Maasstraat en churchillaan om de hoek. Winkels en groen.
Hele woning instap klaar met nog nieuw pak laminaat erbij.
Ik wil een nieuwe start in een nieuw huisje..
Mailen kan naar : smmg8196@Outlook.com
Ik heb u een bericht gestuurd.
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: