Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

woningruil>4kamer/eengezinswoning Almere>>>Flat>Almere of Amsterdam/ring noord

Gepost door y.buining@hotmail.com 
woningruil>4kamer/eengezinswoning Almere>>>Flat>Almere of Amsterdam/ring noord
02 augustus 2009 20:54
woningruil>>>>Almere Muziekwijk/zuid >>.
Hallo ik heb een ruime lichte eengezinswoning met 3 slaapkamers,grote huiskamer met open keuken.
Grote voor en achter tuin op het zuidwesten
Vlakbij station muziekwijk en winkels,ook scholen op loopafstand.
Zeer kindvriendelijke buurt directe uitvalsweg naar de A6.Ik woon hier al
20 jaar met veel plezier,maar de kinderen zijn het huis uit en de woning is te groot voor mij alleen.
Ik wil graag naar een min.3 kamer flat in Almere of amsterdam/tuindorp/oostzaan/molenwijk/kadoelen enz
Zaandam en Purmerend vind ik ook leuk,het liefst een flat met zonnig balkon.
De huur mag niet hoger zijn dan 500 euro,mijn woning is 469 euro huur.
Heeft u intresse stuur mij dan een mailtje
y.buining@hotmail.com
Wij wonen in almere stad en willen graag ruilen.
Het is een 3 kamer flat vlakbij scholen en parken. vlak bij bus en treinstation met genoeg gratis parkeer gelegenheid en hartje winkel centrum op loopafstand. De woning is 75m2 en is een portiekflat op de 2e verdieping. Omdat het laagbouw is tot 3 hoog is er geen lift aanwezig maar het trappen
huis naar boven is goed to
egankelijk.
De huur prijs is 471,= en eventueel is huur subsidie ook mogelijk.
Adres gegevens: Allendestraat34,1314SE Staatsliedenwijk in Almere-Stad.
mij telf 0611206362
Re: woningruil>4kamer/eengezinswoning Almere>>>Flat>Almere of Amsterdam/ring noord
04 augustus 2009 09:26
Hai dank je wel voor je reactie,maar ik wacht nog eventuele andere aanbiedingen af.

mvg. yvonne!
hallo

3 kamer appartement aangeboden in Almere Tussen de vaarten, aan de vaart.Het appartementen complex bestaat uit drie verdiepingen en ik ben woonachtig op de tweede verdieping.Lift aanwezig en het is een nieuwbouw woning.
hallo ,bent u nog opzoek naar woningruil ik woon in almere filmwijk in een nette 3 kamer appartement dicht bij almere centrum cs openbaar vervoer ben zelf opzoek naar een eengezinswoning wegens gezinsuitbreiding ik hoop wat van u te horen gr kim
Nik
Re: woningruil>4kamer/eengezinswoning Almere>>>Flat>Almere of Amsterdam/ring noord
17 augustus 2009 19:38
Hallo Yvonne,
ik woon vlakbij jou en hoop van harte dat je open staat voor woningruil met een 3 kamerflat op de begaande grond. Ruime 3 kamer woning , slaapkamers grenzen aan het muzepark. Alle voorzieningen zijn voor handen,
supermarkt, station, winkels, parkeergelegenheid. Balkon grenst aan de straatkant. Leuke buurt. Woonkamer en hal voorzien van licht laminaat. Ruime badkamer. Slaapkamers zijn netjes , 1 slaapkamer is extreem groot. Ik kom een slaapkamer te kort. Ik hoor heeeel graag van je
Goeieavond, Bent u nog op zoek naar woningruil?
Ik woon in almere haven vlakbij het centrum.
Ik heb een 3 kamer woning op de eerste etage.
Mijn email adres is jeanette2341@msn.com
Hallo,
bet u nog op zoek naar woningruil,
Ik heb een mooie 3 kamers appartement in almere tussen de vaarten het is een nieuwbouw met lift, ik woon op de derde hoog en het gebouw bestaat uit drie verdieping dus geen boven beuren.
hallo,

Ik las U advertentie voor woningruil.
Ik ben op zoek naar een ruimere woning binnen Almere we hebben nu een leuke woning (waterwijk oost),
maar omdat wij twee kinderen hebben (jongen meisje) en maar twee slaapkamers is het een beetje aan de kleine kant.
Het is echter geen Flat zoals u vraagt maar een eengezinswoning met 2 slaapkamers.
Winkels van het Botplein zijn op loopafstand net als het gezondheidscentrum en de bushalte alles op 2 min lopen.
De tuin is onderhoudsarm en pas opnieuw bestraat ivm grond ophoging.
Ook staat er een bijna nieuwe schutting rond de tuin dus lekker vrij.
Als U interesse heeft kunt u mij bellen of reageren via E-mail mijn nr is 0610480486
yvonne Schreef:
-------------------------------------------------------
> woningruil>>>>Almere Muziekwijk/zuid >>.
> Hallo ik heb een ruime lichte eengezinswoning met
> 3 slaapkamers,grote huiskamer met open keuken.
> Grote voor en achter tuin op het zuidwesten
> Vlakbij station muziekwijk en winkels,ook scholen
> op loopafstand.
> Zeer kindvriendelijke buurt directe uitvalsweg
> naar de A6.Ik woon hier al
> 20 jaar met veel plezier,maar de kinderen zijn he hoi ik heb eengezinswoning in amsterdam tuindorp oostzaan het huis bestaat uit zolder 2slaap ka wasmaching kamer douche toilet beneden zijn huis kamer keuken toilet achter anbow achter
> huis uit en de woning is te groot voor mij tuin schuur voor tuin huur 461euro bel 0646518260
> alleen.
> Ik wil graag naar een min.3 kamer flat in Almere
> of amsterdam/tuindorp/oostzaan/molenwijk/kadoelen
> enz
> Zaandam en Purmerend vind ik ook leuk,het liefst
> een flat met zonnig balkon.
> De huur mag niet hoger zijn dan 500 euro,mijn
> woning is 469 euro huur.
> Heeft u intresse stuur mij dan een mailtje
> y.buining@hotmail.com
beste Yvonne,

uw huis lijkt mij geweldig het klinkt als een huis waar ik al bijna 5 jaar naar zoek.
ik woon zelf ik almere haven heb een 4 kamer woning (3 slaapkamers). de eerste verdieping met een balkon.
woon in het centrum erg gezellig alles bij de hand, 3 basisscholen in de buurt op een loopafstand van ongeveer 5 minuten
een middelbare school op een afstand van 1 minuut.
heb 2 redelijk grote slaapkamers en een kleine.
een mooie badkamer die ongeveer 2 jaar geleden is gerenoveerd.
mijn woning is erg licht , zonlicht komt aan twee kanten het huis binnen dit is de in de zomer manden geweldig.
mijn kale huur is ongeveer 468,49 euro
mijn balkon is lekker Zonnig en oog gezellig het is namelijk boven het centrum je kunt er heerlijk zitten en niet gezien worden het is glas is namelijk melkglas.
ik hoor graag zo snel mogelijk van u.
u kunt me ook mailen mijn mailadres is shahan_1994@hotmail.com

groetjes Liza
Beste Yvonne,

Ik hoop dat jullie het huis in onderstaande advertentie nog hebben. In verband met gezinsuitbreiding zijn wij met spoed opzoek naar een eengezinswoning in Almere.

Wij hebben een leuke 3-kamer appartement in Almere-Buiten aan de evenaar, tussen Station Oostvaarders en Almere Buiten. Wij hebben een ruime lichte woonkamer met open keuken, 2 slaapkamers, douche, toilet, berging, box en een balkon, huurprijs is € 444,-. Als jullie interesse hebben hoor ik graag zo snel mogelijk.

Met vriendelijk groet,

Safia
Hallo,

Wij wonen in een appartement in Almere. Twee slaapkamers en een vrij ruime woonkamer.Met daaraan vast een balkon met bijna de hele dag zon! Het is op 1 hoog en gaat tot 2 hoog. Het is een fijne wijk met om de hoek een supermarkt en twee scholen, speeltuinen, 2 min loopafstand een bushalte en 10 min fietsen parkwijk station. Het is erg fijn wonen en ben dol op het uitzicht vanaf het balkon. Het geeft mij het gevoel alsof ik in een park woon. Ik woon hier 6 jaar met plezier en heb fijne buren. Wij moeten groter wonen vanwege gezinsuitbreiding. Wij hebben een extra babykamer nodig. Als je meer wilt weten of interesse hebt horen wij graag van je.

Groeten ,

Sharona
Hallo ik heet leila ik heb twee woningen 1 in Amsterdam met 1 kamer woning beneden woning en een flat met drie kamers in Zaan dam u mag mij bellen op tel 0687025704 groetjes u mag ook savonds bellen
hoi woont u op de beganegrond? mvg
Hallo

Ik heb een woning met 3 slaapkamers in leeuwarden, ik Will het met u ruilen als het is mogelijk.
U kunt mij bellen 0687986798
Ik ben opzoek naar een woning of appartement ruilen van leeuwarden naar Almere
U kunt mij bellen 0687986798
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: