Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

IK NAAR EENGEZINSWONING AMSTERDAM JIJ NAAR AMSTERDAM

Gepost door zack0077 
Social huurwoning 3 kamer hoekwoning van 61m (+ grote balkon) op de bekende Jan Pieter Heijestraat. Woning op de eerst etage.Huur € 682,- . Recent volledig gerenoveerd: inbouw spotjes, badkamer + WC volledig opgeknapt. loop afstand naar: Kinkerstraat, Ten Katemarkt, Vondelpark en Leidseplein. school tegenover de woning.
ivm gezinsuitbreiding zijn we op zoek naar een grotere woning. We zijn op zoek naar een eengezinswoning met 4 kamers in de volgende omgeving: Nieuw en Oud west, Noord, Osdorop, Aker, Sloten, Oost, Diemen, Watergraafsmeer, Zuid, zwanenburg, Badhoevedorop, Halfweg. GEEN ZUIDOOST.
Voor foto's en info neem gerust contact op 0685313406
Goedemiddag,

Graag reageer ik op uw advertentie, wij wonen in Alkmaar in een bijzondere woning. Het betreft een 2 onder 1 kap woning met rondom het huis een volledig betegelde en goed verzorgde groene tuin.

Onze woning is keurig verzorgd en heeft 4 kamers en er is ook een zolder aanwezig. Onze keuken is zelf geplaatst en heeft een natuurstenen blad en inbouw vaatwasser. De woning ligt op 5min fietsen van het bruisende centrum van Alkmaar en vlak bij parken en goede bus verbindingen. De woning ligt ook vlak bij uitvalswegen en je bent binnen 30 auto minuten in Amsterdam!
Er zijn veel winkeltjes en scholen, huisarts/ gezondheidscentrum maar ook supermarkten; lidl en AH en een paar Turkse supermarkten zitten hier op loop afstand vandaan. Alkmaar is uitgeroepen tot de leukste stad om te winkelen!

Wij wonen hier heerlijk maar mijn man werkt in Amsterdam en we willen graag dichter bij onze kinderen en kleinkinderen wonen vandaar dat wij die kant op willen.
Vanwege gezondheidsredenen zoek ik een gelijkvloerse woning, het liefst begane grond of 1hoog of eventueel hoger met indien er een lift aanwezig is! U mag altijd vrijblijvend langs komen om een kijkje te nemen.

Hoop dat ik jullie interesse heb kunnen wekken en kan als jullie dat willen wat foto’s mailen.
U kunt ons ook bellen voor vragen op nr 06-46844081.

Vriendelijke groeten,

M. Burnet.
Hai helaas heb ik geen eengezinswoning wel een 3kamer woning ( nieuwbouw) tegenover het OLVG ziekenhuis Mooie rustige kindvriendelijke buur met lift en garage..

Wie weet als u nog niks anders heeft gevonden heeft u interesse om de woning te bezichtigen?

U kunt contact opnemen met mij via mij e. -mail of op telefoonnummer 06 415 722 49

Mijn naam is Joyce
Is het nieuwbouw?


Wie is geïnteresseerd in een nieuwbouw bj2000 in amsterdam Osdorp

Sociale Huurwoning
4 kamers
Lift
Naast het tuincentrum Osdorp
Pieter Calandlaan
Tram 1 voor de deur
Gratis parkeren voor de deur
Kale Huur word bij eventuele ruil: €640,- euro
Servicekosten rond de €30 euro

Wij willen graag minimaal een 4 kamer woning in Slotermeer of Bos en Lommer Nieuwbouw

Enkel alleen sociale huur!

Email: woningruilaker@hotmail.com
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: