Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Woningruil van Amsterdam naar Amsterdam/Amstelveen/Zwanenburg/Duivendrecht

Gepost door Bowen 
Aangeboden :

3 kamer eengezinswoning
60 m2
CV
Douche

Tussenwoning in het geliefde Betondorp te Oost-/Watergraafsmeer, voorzien van voor- en achtertuin (met schuur). De keuken is recent vervangen , en heeft nu ook een aansluiting voor een vaatwasser. Een erg fijn huis in kindvriendelijke groene buurt met speeltuintjes. En parkeergelegenheid voor de deur. Vergunning direct verkrijgbaar, 75 euro voor 6 mnd. Kinderopvang, peuterspeelzaal en scholen in de buurt. Bus en tram, direct tegen Diemen gelegen. Buurt winkelcentrum op de brink ( Supermarkt, slager, bakker) , grotere winkelcentra op kleine afstand. Wij moeten verhuizen vanwege gezinsuitbreiding. In ieder ander geval waren wij hier absoluut niet vertrokken. Het is een heerlijke rustige buurt met veel natuur en vriendelijke rustige mensen.


Gevraagd ;
4 kamerwoning
Woonhuis of etage/portiekwoning op maximaal 2de verdieping
vanaf 70 m2
Liefst met tuin

Wij moeten verhuizen vanwege gezinsuitbreiding. Het liefst hebben wij wel weer een tuintje voor de kinderen om te kunnen spelen, of eventueel een ruim veilig balkon of terras/patio. Slaapkamers ongeveer 10m2. Aansluiting of mogelijkheid voor vaatwasser.

Amstelveen, Zwanenburg en Duivendrecht ook welkom.

Absoluut niet in de stadsdelen Noord, Zuid oost, ijburg, Bos &
lommer, Sloten, Slotermeer, Geuzenveld en Osdorp van Amsterdam


graag omschrijving van uw woning in reactie waarin vermeld is : aantal m2, huurprijs, straatnaam, aantal slaapkamers.

Groeten,

Bowen
Beste Bowen,

Mijn woning is een 3 kamer eensgezinswoning (huur 707 euro) van ongeveer 120m2. De grote zolder is bij velen in de wijk in gebruik als 3e slaapkamer. Ik woon in Diemen en heb een priveparkeerplaats (bij de huur inbegrepen)

In de woningruiladvertentie staat niet hoeveel de huur is en tot welk bedrag jullie zelf willen gaan.

Graag hoor ik meer en met vriendelijke groet, Diana.
Hallo Diana,

De nettohuur van onze woning is 586 euro, inclusief het service abonnement voor eventuele reparaties.
Hier is een parkeervergunning direct verkrijgbaar voor 76,50 per 6 mnd.
De huur die jij aangeeft lijkt mij zeer redelijk.

Indien de huur jij ook redelijk lijkt, hoor ik graag weer van je.

Groet,
Bowen
Beste meneer, mevrouw ,


Wij hebben een eengezinswoning en amstelveen Mooi ruime woning.
Openkeuken, twee toiletten, drie slaapkamers en een zolder met vaste trap. Zolder is 20m2 en kan makkelijk als grote slaapkamer gebruikt worden of hobby ruimte. Voor en achtertuin met schuur.
Het is een kindvriendelijke buurt met scholen en winkels op loopafstand. Slootje voor de deur waar je heerlijk kan varen van de zomer.
de huur is: 761
Graag zou ik als jij natuurlijk ook geintresseerd bent
een afspraak willen maken om bij elkaar te kijken.

Ik ben per mail te bereiken en geef je ook mijn
nummer voor de zekerheid.

Met vriendelijke groet
mona 0624219390
monmon_123@windowslive.com
Re: Woningruil van Amsterdam naar Amsterdam/Amstelveen/Zwanenburg/Duivendrecht
21 juni 2012 13:46
hoi heeft u ook intersse in hilversum 4 kamer eengezinshoekhuis met tuin van 100m2 u kunt kijken woningruil advertnr299871 gr miranda
Bent u gerintreseert in Purmerend, ik heb een 4 kamer woning in een flat 10 hoog aan de mercuriusweg.
Het ligt centraal gelegen en op loopafstand de bushalte, treinstadion, supermarkten, winkels, verders is er een zwembad en het leegwaterpark met 10 minuten fietsen en met 15 minuen fietsen de stad van Purmerend.
Het is hiern gratis parkeren en een kindvriendelijke buurt.

Graag hoor ik van u of u gerintereseerd bent
Hallo,

Zag onlangs jou advertentie en vroeg mij af of je nog op zoek bent naar een woning. Ik heb een 4 kamer woning met tuin in Watergraafsmeer tegenover park Frankendael.
Laat maar even weten!

Groetjes
hoi sharida,

ik wil graag reageren op uw advertentie.
ik woon in westerpark 3 kamerwoning waarvan 2 slaapkamers.
2 verdieping. bij eindhalte tram 10 bus 21. scholen en sportscholen in de buurt
kindvriendelijk buurt.

MVG mariek
Hallo,

Ik wil graag reageren op uw woning die aangeboden word, zelf kan ik u een woning aanbieden in Amstelveen, het is een 3 kamer woning op de 2e etage met een heel groot
balkon, het adres is praam, indien u intresse heeft dan hoor ik het graag.
Hallo Diana

Heeft u misschien interesse in een nette eengezinswoning in almere haven.4 kamers waarvan 3 ruime slaapkamers.
Grote tuin, hele rustige en nette buurt met veel groen en scholen.
Huur is rond de 550e.
Mocht u interesse hebben dan hoor ik dat graag.



Mvg
Lati
Re: Woningruil van Amsterdam naar Amsterdam/Amstelveen/Zwanenburg/Duivendrecht
02 december 2012 13:29
hoi lijkt purmerend je wat een 4 kamer woing falt 3e verdieping geen boven buren binnen nu een 5 jaar gaan ze sloopen huur 480 laat me wat weten
Re: Woningruil van Amsterdam naar Amsterdam/Amstelveen/Zwanenburg/Duivendrecht
02 december 2012 13:40
hoi lijkt purmerend je wat een 4 kamer woning wheerenmolen gouwzeestraat ps bininen nu en 5 jaar gaan ze hier sloopen laat me wat weten huur 480 na bij winkels school park met zwembad en speeltuin
Hallo ik zou graag willen ruilen voor ik zit 3 kamer woning opzetten mooie woning 3 hoog lift je kan ouder hier woorden zoek een Thuin daarom. groetjes Glenn
Sharida Schreef:
-------------------------------------------------------
> Hallo,
>
> Zag onlangs jou advertentie en vroeg mij af of je
> nog op zoek bent naar een woning. Ik heb een 4
> kamer woning met tuin in Watergraafsmeer tegenover
> park Frankendael.
> Laat maar even weten!
>
> Groetjes
Diana Schreef:
-------------------------------------------------------
> Beste Bowen,
>
> Mijn woning is een 3 kamer eensgezinswoning (huur
> 707 euro) van ongeveer 120m2. De grote zolder is
> bij velen in de wijk in gebruik als 3e slaapkamer.
> Ik woon in Diemen en heb een priveparkeerplaats
> (bij de huur inbegrepen)
>
> In de woningruiladvertentie staat niet hoeveel de
> huur is en tot welk bedrag jullie zelf willen
> gaan.
>
> Graag hoor ik meer en met vriendelijke groet,
> Diana.

graag ik wil graag ruilen met me flat Duivendrecht heelmotie flat mooie bad kuiken alles en zoek een huis met Thuin
graag ben op zoek huis en Thuin ruilen in Duivendrecht mooie flat appartement heel mooie groetjes glenn
Re: Woningruil van Amsterdam naar Amsterdam/Amstelveen/Zwanenburg/Duivendrecht
09 mei 2018 16:30
mona Schreef:
-------------------------------------------------------
> Beste meneer, mevrouw ,
>
>
> Wij hebben een eengezinswoning en amstelveen Mooi
> ruime woning.
> Openkeuken, twee toiletten, drie slaapkamers en
> een zolder met vaste trap. Zolder is 20m2 en kan
> makkelijk als grote slaapkamer gebruikt worden of
> hobby ruimte. Voor en achtertuin met schuur.
> Het is een kindvriendelijke buurt met scholen en
> winkels op loopafstand. Slootje voor de deur waar
> je heerlijk kan varen van de zomer.
> de huur is: 761
> Graag zou ik als jij natuurlijk ook geintresseerd
> bent
> een afspraak willen maken om bij elkaar te kijken.
>
>
> Ik ben per mail te bereiken en geef je ook mijn
> nummer voor de zekerheid.
>
> Met vriendelijke groet
> mona 0624219390
> monmon_123@windowslive.com


Hallo ben je misschien geïnteresseerd in een 3 kamerwoning op IJburg? ik zou heel graag naar Amstelveen willen.
Gr, Kim
Ik woon in Uithoorn, even na Amstelveen, een dorp aan de Amstel en heb een kleine eengezinswoning 3 slk grote tuin en schuurtje en ook een zolder, met apart kamertje. dichtbij busstation en winkelcentrum. rustig gelegen veel groen, om de hoek bij de provinciaalse weg richting utrecht en Aalsmeer Hoofddorp Amsterdam. Is dat mogelijk van interesse voor 1 van jullie? Ik wil graag naar Amstelveen of Amsterdam.
Ik heb een eengezinswoning in Amstelveen met tuin voor en ruime achtertuin met schuur , met drie slaapkamers en nog een ruime extra kamer op de tweede verdieping , het is een vrije sector woning huur 917 euro in een zeer kindvriendelijke buurt .
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: