Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

spoed woningruil zeist-zeist met BELONING!!!

Gepost door roosjee 
spoed woningruil zeist-zeist met BELONING!!!
02 december 2010 00:57
heb je een woning in zeist, en wil je van woning ruilen in zeist
dan kun je mij mailen naar: assepoester-10-10@hotmail.com



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 02/12/2010 01:05 door roosjee.
hoihoi,
woon jij in een gezinswoning toevallig
mvg fouad
Indien je nog op zoek bent; wat voor soort woning zoek je en wat heb je in de ruiling?

Mvg,
Anouk van Doorn
niemand ook niet in de regio van utrecht??
Hoi,

Ik bied een 4kr woning in Zeist aan. Wat voor soort woning heb jij?
Beste,
wilt u met ons ruilen?
Ons huis is een goedkopere van 361 euro rijtjeswoning en heeft twee etages en daarop nog een zolder. Op de tweede etage zijn er drie slaapkamers, een gang en een badkamer. We hebben een binnentrap, en op de begane grond hebben we een grote woonkamer, een aparte keuken, aparte wc, een schoenenberg ruimte en een gang. We hebben een voortuin, een achtertuin waarin zich een dubbelschuur bevind en er zit ook een tuinhuis in de tuin die ik zelf gekocht heb (3x3meter). Onze buurt is rustig. Als u wilt kunt u komen kijken en als het huis u dan bevalt, zouden wij ook graag uw huis willen bekijken.
In de buurt is alles te vinden wat u zoekt. West zeedijk is 15 fietsen +- 6 km, op loopafstand een basisschool, op 5 minuten fietsen een supermarkt, op loopafstand een slager, frituur,op afstand 4 km Camping Recreatiecentrum De Vogel Hegstdijk enz. Openbaar vervoer ook uiteraard. Op 4 minuten lopen een bushalte! Waar u binnen 20 minuten in een stad mee bent!
Dit is mijn adres:Acaciastraat Vogelwaarde 4581BK. Als u dan op Google kijkt kunt u zien waar ons huis ligt, en de omgeving én hoe alles er zo uitziet van buiten.
Als u nog wat meer over mijn woning wilt weten, kunt u mij altijd nog mailen.
Graag uw reactie!
Met vriendelijke groeten,
Dana
hallo, ik heb een groot huis in valkenburg.minj adress is valkenburg 2225 am tel 0684299199
hallo ik ben op zoek naar geziens woning ik woon zelef in moooi apartement in laaan van vollenhoeve
Hoi heeft u nog interesse om te ruilen? Ik woon in hele mooie flet ik heb 4 kamers .
hallo ,hebt u nog belangstelling voor woningruil , ik woon in een flat 3 hoog , gr simonewp
Hoi woon in een duplex woning op de begane grond hoekhuis met voortuin en achtertuin en schuur heb 1 slaapkamer en woonkamer in Driebergen en wil graag naar zeistwest en wil graag een huis met 2 slaapkamers en woonkamer
Dan kunt u mij bellen 0684924254
Heeft u interessl
is alleen maar 10 minuten naar Utrecht Centraal. en ook naar station Lunetten. Winkelcentrumen in de buurt. Is dichtbij naar Lunetten ook. Rustige en veilige buurt , kamers zijn 1+1 . huur is 556 euro .

mijn telefoonnumer is 06 84 56 28 18

e mail kan ook can48270@gmail.com

or kan naar '' cannuray199@gmail.com
Hallo iedereen in woon in rotterdam alexander sinds een jaar en ik wil zo graag terug naar amsterdam omdst mijn familie en kinderen daar zit wil ik graab terug naar amsterdam is er iemand die mij wilt helpen mail naar jomar_-@hotmail.com voor mee vragen komen kijken mag altijd
Hierbij wil ik woning ruilen.
Ik bied mij 1 woonkamer 1 slaapkamer flat ., met balkon en berging. (en met extra kleine kamertje als berging )

Huurtoeslag mogelijk. En kale huur 533 Euro.
Service kosten , bijkomende kosten,stroomverbruik,schoonmaken,glasfonds,rioolabonnement
18 Euro
(totaal 551 euro )
Woning ligt in 10 min naar utrecht CS . ( ook naar Utrecht Lunetten ) Alle voorzieningen op loop of fietsafstand.
Centrum 10 min met bus
Busstop voor huis.
İk woon in Tweede verdieping ( appartement van 3 verdiepingen, en ik zit op 2 e verdieping. het is een 75 m2
Gratis parkeer plaats voor de deur , scholen in de buurt. winkels , winkel centrum in de buurt .

rustige - mooie buurt.
Het is een sociale woning. dichtbij naar 3 scholen. Huisarts is ook dichtbij .

als u wilt langskomen om te kijken, u kunt bellen of e mail sturen ( mijn camera werkt niet goed for photo te plaatsen.

(75 m2 )

my e mail adress is ''can48270@gmail.com ''

mijn telefoonnumer is 06 84 56 28 18.
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: