Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

U NAAR RENKUM, IK NAAR ARNHEM/ AMERSFOORT/UTRECHT!!!!

Gepost door Ricky 
U NAAR RENKUM, IK NAAR ARNHEM/ AMERSFOORT/UTRECHT!!!!
25 november 2017 14:28
Ik heb een heel ruime en verlichte 2 kamerflat in Renkum met vrij uitzicht. Provincie Gelderland. Brutto huur is 547 euro, woonkamer 20 m2, slaapkamer 14 m2, keuken 6m2, ruime douche, berging beneden van 10 m2.

Het gaat om een verlichte 2 kamer flat, met een ruime woonkamer, keuken, douche, slaapkamer. De flat ligt 4 hoog, met een vrij uitzicht. De flat bevindt zich dichtbij de uitvalswegen naar Ede Wageningen, Arnhem en andere omringende steden. Het is een rustig plaats om te wonen, waar uw kinderen in alle rust mogen opgroeien, kindvriendelijke omgeving, er is veel natuur in de omgeving waar je eventueel met je hond mag optrekken. De woning is geschikt voor max. 2 persoon, heb je een laag inkomen kom je in aanmerking voor huurtoeslag.

Ik zoek een woning/ etage IN ARNHEM/ AMERSFOORT/UTRECHT, met minimaal 2 kamers, mag meer, tot een huurprijs van 600 euros. Een plaats die centraal ligt, waar allerlei voorzieningen op loopafstand zijn (bijvoorbeeld zoals winkels, markt) en waar ook plezierig is om te wonen. Heeft u een flat zonder lift, geïnteresseerd alleen als het 1e hoog maar niet hoger.


BELANGSTELLING ?, IK ONTVANG GRAAG EEN EMAIL VAN UW KANT.

Met Vriendelijke dank.



7 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 24/01/2018 20:10 door Ricky.
Re: U NAAR RENKUM, IK NAAR LEIDEN, AMESFOORT, AMSTELVEEN
29 november 2017 14:34
Interesse hoor ik het graag.
Met vriendelijke groet.
is alleen maar 10 minuten naar Utrecht Centraal. en ook naar station Lunetten. Winkelcentrumen in de buurt. Is dichtbij naar Lunetten ook. Rustige en veilige buurt , kamers zijn 1+1 . huur is 556 euro .

mijn telefoonnumer is 06 84 56 28 18

e mail kan ook can48270@gmail.com

or kan naar '' cannuray199@gmail.com
Re: U NAAR RENKUM, IK NAAR ARNHEM/ AMERSFOORT/UTRECHT!!!!
13 juni 2018 21:13
Hallo Nuray, leuk dat je interesse toont in mijn huis. Graag zou ik willen weten waar ongeveer is je woonruimte in Utrecht?, wijk?, straat? en waar gaat het over, bedoel ik mee te zeggen, gaat het om een flat, maisonette of iets anders, hoe groot zijn de kamers, begreep ik het goed dat het om een 2 kamer woning gaat?, hoe groot is de keuken, enz. graag wat meer uitleg, want ik ben bekend in Utrecht.

Ik verneem graag van je.

Fijne avond,

Annely
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: