Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Utrecht Centrum --> Regio Utrecht

Gepost door Ruilwoning gezocht 
Ruim 2-kamer appartement van 60m2
op de begaande grond
in hartje Utrecht
met voortuin en zeer grote achtertuin van 10 meter lang
algemene fietsenberging aanwezig
badkamer en keuken zijn 5 jaar gelden geheel vernieuwd
nette comfortabele en ruime woning
ligging is ideaal, 3 minuten fietsen van het Neude en 5 minuten fietsen van Centraal Station Utrecht
supermarkt, ijsboer, kroeg, park eigenlijk is alles om de hoek
huur is 640 euro en verhuurder is Mitros

ruilen voor -->

Eengezinswoning dicht bij natuur in regio Utrecht, zoals Bunnik, Bilthoven, Driebergen, Zeist e.d.
Hoi,

Jij/Jullie naar Bilthoven, Ik naar Utrecht?
Aangeboden: Heerlijke grote eengezinswoning (120m2, woonkamer, aparte keuken, 1 toilet/badkamer +toilet, 4 slaapkamers, grote zolder,voortuin en achtertuin, grote schuur, aan pleintje/grasveld, op 80 mtr. van De Biltse Duinen/Panbos in Bilthoven.Huur na woningruil: 920 euro per maand.
Bilthoven ligt op 11 minuten met trein van Utrecht en Amersfoort.
Woning ligt op 5 min lopen van AH. Hema, Kruidvat, 10 min lopen van station.

[quik.gopro.com]


Hoop van je/jullie te horen!
Groet,

Frank
0622575750
Beste heer, mevrouw,

Ik heb een mooie en ruime eengezinswoning in gemeente Zeist (Den Dolder), met 3 slaapkamers, ruime zolder en woonkamer.
En een voor- en achtertuin, in een groene rustige omgeving. Ik zou graag willen verhuizen naar de stad en misschien van woning ruilen.
Wellicht kunnen we hier contact over hebben en meer informatie en foto's uitwisselen.

Graag zie ik uw mail tegemoet.

Vriendelijke groet,
Maaike
Goede middag

Ik heb een appartement gelegen op de eerste verdieping met ruime woonkamer
En 2 slaapkamers en een optie op een 3e slaapkamer
Apparte ruime keuken groot balkon en aan het balkon neen trap naar beneden naar de tuin
Het gaat om een appartement in Utrecht overvecht noord op 30 sec loop afstand
Van de winkel dirk vd broek ik wil graag naar buiten de stad verhuizen
Hoop dat het een beetje aanspreekt en wr misschien foto's
Kunnen uitwisselen

Mvg Priscilla en Chris
Hoe duur is jou huur
Ik heb een eengezinswoning 2 slaapkamers 1 kleine 1 grote een voor en achter tuin alles pas aan de buitenkant gerenoveerd sloten op de ramen nabij scholen park de gagel en bos de gagel winkels en 15 min lopen winkel centrum overvecht ik woon in Utrecht overvecht
Wij hebben woning in Vianen. Wijk de Monnikenhof. Betreft een woning aan de Wendelaar. Rustig gelegen en omgeven met veel groen (speelvelden). Winkels en scholen op loop afstand.
De huur is 723euro na ruil word het 710
Betreft een 5 kamer eengezinswoning.
Goed onderhouden tuin voor en achter. Half open grote woonkeuken aan de voorzijde.
Huiskamer aan de tuinkant.
Boven 1e etage 3 slaapkamers ruime badkamer met wasmachine aansluiting en 2e toilet.
Grote zolder met ruime slaapkamer.
kindvriendelijke omgeving veel speelgelegenheid voor de kids.
Ik heb een ruime2, kamerappartement in lunette, met een inpandig opberghok en nog een schuur buiten in utrecht. Aan de harz 6. Er ligt sinds 2 weken een nieuwe vloer in en alle muren zijn wit geschilderd. Ziet er tip top uit. Als uw fotos of filmpje wilt zien dan hoor ik het graag. Alles is nieuw, ook keuken en badkamer
huurwoning portaal maarssen bloemstede tussenwoning 3 kamers open keuken badkamer zolder huur 650.00euro p/m tuin 7mtr diep achterom aan water
huurwoning maarssen 650.00 euro portaal heel huis met tuin
Hierbij wil ik woning ruilen.
Ik bied mij 1 woonkamer 1 slaapkamer flat ., met balkon en berging. (en met extra kleine kamertje als berging )

Huurtoeslag mogelijk. En kale huur 533 Euro.
Service kosten , bijkomende kosten,stroomverbruik,schoonmaken,glasfonds,rioolabonnement
18 Euro
(totaal 551 euro )
Woning ligt in 10 min naar utrecht CS . ( ook naar Utrecht Lunetten ) Alle voorzieningen op loop of fietsafstand.
Centrum 10 min met bus
Busstop voor huis.
İk woon in Tweede verdieping ( appartement van 3 verdiepingen, en ik zit op 2 e verdieping.
Gratis parkeer plaats voor de deur , scholen in de buurt. winkels , winkel centrum in de buurt .

rustige - mooie buurt.
Het is een sociale woning. dichtbij naar 3 scholen. Huisarts is ook dichtbij .

als u wilt langskomen om te kijken, u kunt bellen of e mail sturen ( mijn camera werkt niet goed for photo te plaatsen.

(ik weet niet hoeveel cm waar ik woon )

my e mail adress is ''can48270@gmail.com ''

mijn telefoonnumer is 06 84 56 28 18.
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: