Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

WONINGRUIL UTRECHT

Gepost door Aka 
Aka
WONINGRUIL UTRECHT
06 oktober 2017 23:18
Ik woon in overvecht, 4 kamer appartementwoning met ruime woonkeuken, 3slaapkamers en een woonkamer. Extra berging in de woning en schuur beneden de woning. Appartement met lift op de 2e etage.
(kind)vriendelijke rustige buurt, speeltuin achter het appartementcomplex. Vlakbij winkelcentrum "de klop" en winkelcentrum "rokade" (4min) snelweg is ook vlakbij. Wegens gezinsuitbreiding willen wij graag groter wonen.
Sociale huurwoningen 604,- permaand

Opzoek naar een 5+ kamer woning liefst een eengezinswoning of grote appartement. Sociale huurwoning in overvecht, kanaleneiland of leidscherijn.
Re: WONINGRUIL UTRECHT
13 november 2017 18:17
Ik won in vleuten in een flat .en heb ik een slaap kamer en leuken ,even,badkamer heb ik apart.huurpermaand 541euro.nu wil ik iemand nee huis Tuileries.
Re: WONINGRUIL UTRECHT
07 maart 2018 17:30
Ik heb een grote flat op Kanaleneiland, Marco Pololaan. Misschien kan dat iets voor jullie zijn?
Re: WONINGRUIL UTRECHT
10 april 2018 23:06
Beste ik ben zeer geintresseerd in deze woningruil mocht dat nog mogelijk zijn zou ik graag wat willen horen. Het gaat om woning in vianen te utrecht 10 a 15 min van utrecht centraal. Eengezinswoning met zolder en ruime achtertuin
Azz
Re: WONINGRUIL UTRECHT
04 mei 2018 18:44
Beste lezer,

Ik woon op 2 minuten afstand van de winkel cetrum Overvecht
Heb een huis van 80 vierkante meter 3 slaapkamers en een ruime woonkamer
De badkamer heeft een bad. Het gaat om een particuliere huis ik hoor graag van u

Mvg
Re: WONINGRUIL UTRECHT
11 juni 2018 00:51
waar ik woon is alleen maar 10 minuten naar Utrecht Centraal. en ook naar station Lunetten. Winkelcentrumen in de buurt. Is dichtbij naar Lunetten ook. Rustige en veilige buurt , kamers zijn 1+1 . huur is 556 euro .
Re: WONINGRUIL UTRECHT
11 juni 2018 01:10
is alleen maar 10 minuten naar Utrecht Centraal. en ook naar station Lunetten. Winkelcentrumen in de buurt. Is dichtbij naar Lunetten ook. Rustige en veilige buurt , kamers zijn 1+1 . huur is 556 euro .

mijn telefoonnumer is 06 84 56 28 18

e mail kan ook can48270@gmail.com

or kan naar '' cannuray199@gmail.com
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: