Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Wij eengezinswoning in A'dam(zo) jij een 5 kamer maisonnette woning in Amsterdam Zuid vlakbij centrum. 

Gepost door Izaak 
Wij naar een eengezinswoning in Amsterdam zuidoost/oost of zuid jij een 5 kamer maisionette woning 90 m2 in Amsterdam zuid hartje centrum midden boven een winkelstraat. 3 ruime balkons aanwezig. 
Helaas door invalide zijn we genoodzaakt te verhuizen. Binnen 5 minuten in amsterdam centrum. Tramhalte voor huis. Alles op loopafstand
Mijn appartement nieuw flet 4 kamer r groet keuken part badkamer heel mooie uitzicht aan water drie hok woning lifet
Beste Izaak, wat is de huurprijs van deze woning? Wellicht heb ik een interessante woning voor u. Ik heb een luxe appartement tegen een betaalbare prijs in Oost bouwjaar 2013, 80m2 met balkon en lift.
Ik heb een leuke eengezinswoning naast het water in Amsterdam Noord, met 4 kamers in een kindvriendelijke, rustige buurt. Ook zit mijn woning vlakbij 2 winkelcentra. Het is maar 5 minuten hier vandaan. Als je geïnteresseerd bent, bel dan naar dit nummer: 0650848525
Hallo. Wilt u niet in ijmuiden wonen ik woon in eengezinswoning met voor en achter tuin vriendelijke buurt gratis parkeren rustig buurt alles nieuw gemaakt keuken en badkamer en wc en ik woon in het centrum van ijmuiden vlak bij het strand met 4 kamers ongeveer tien minuten naar beverwijk zwarte markt en huurprijs is ongeveer 555, 00 euro Met vriendelijke groeten
Ik woon in Uithoorn, even na Amstelveen, een dorp aan de Amstel en heb een kleine eengezinswoning 3 slk grote tuin en schuurtje en ook een zolder, met apart kamertje. dichtbij busstation en winkelcentrum. rustig gelegen veel groen, om de hoek bij de provinciaalse weg richting utrecht en Aalsmeer Hoofddorp Amsterdam. Is dat mogelijk van interesse voor een driehoeksruil
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: