Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

JIJ naar Rotterdam Nieuwe Westen - IK Rotterdam....

Gepost door eco 
Toen ik de woning kreeg verkeerde alles in een achterstallige staat. Ik heb veel aan laten doen. Grijze laminaat laten leggen etc. Het heeft een ruime tuin wat zeldzaam is voor in het binnenstad. Zeer ruime slaapkamer met uitbouw. Mooie lood in glas ramen in slaapkamer. Hoge plafonds. Ik heb 1,5 jaar hier gewoond. Reden van vertrek. Ik woon liever wat rustiger waar ik door het groen kan fietsen. Woning is gelegen 3 tramhaltes/4 min van CS. De buurt/straat is overigens een hele nette goede buurt/straat waarbij meer dan de helft koopwoningen zijn. p.s. Ik heb geen huisdieren en rook niet. Huursubsidie +/- 250! p.s. de foto's zijn gemaakt tijdens het klussen in het begin maar de woning ziet er even netjes uit.

bus-/tramhaltes, kindvriendelijk, parkeergelegenheid, park/groenvoorziening, scholen, trein/station, winkels

woning was voorheen 3 kamer maar ze hebben kleine bijkamer opengebroken en 1 grote woonkamer van gemaakt.


Ik wil wel redelijk centraal wonen in de buurt van supermarkt, ov etc. De woning moet zich bevinden in een aangename buurt/straat en netjes bijgehouden zijn met laminaat. Geen verdieping woning mits het een geweldige woning is en daarbij nog is een lift een must. Begane grond woning/gezinswoning/rookvrij en diervrij heeft de voorkeur.

Liefst met: bus-/tramhaltes, kindvriendelijk, park/groenvoorziening, scholen, winkels
hallo . ik woon in rotterdam zuid en zou willen ruilen . ik hebbwel 1 slaapkamer grote woonkamer en grote tuin ik woon direct tegenover vreewijk alles is groen hier
Email adres: U kunt de foto's van uw huis mailen naar: garchaella@yahoo.com
Ik krijg mezelf niet ingelogd. Excuses
heb je een nummer voor me
Op welke verdieping woont u?
Hi,

Heeft u er foto´s van? Zelf wonen wij op de beganegrond op Zuid. We hebben een voortuin, achtertuin, nette woning, de vloer is van beton en het laminaat is bruin. De vorige bewoners hebben het toilet en de badkamer prachtig laten betegelen. Er zit er ook een badkuip in. De markt is er 1 min vandaan lopen. De tram is er 1 min vandaan lopen en we wonen tussen 2 metrohaltes in (beide op 10 min loopafstand). Graag zou ik naar West willen, omdat ik niet beter gewend ben. Ben er geboren en voel me er thuis. Vandaar dat ik graag een woningruil zou willen doen. Heeft u interesse? Dan hoor ik het graag

Mvg,

Kubra
Goeiedag,

Ik woon zelf in Rotterdam zuid in tarwewijk. Ik heb een ruime woning en helemaal gerenoveerd. Mijn woning is voorzien van een woonkamer, eetkamer, en boven twee slaapkamers. Metrostation Maashaven is binnen 5 minuten te bereiken. Supermarkt ook binnen hand bereik, winkelcentrum zuidplein 10 minuten van mij vandaan. In mijn woning heb ik nieuw laminaat laten keggen, de douche heb ik helemaal gerenoveerd, de toilet en een prachtige woonkamer. Het zuiderpark is bij mij in de buurt. Bij interesse hoor ik graag van u.
Ik wil ook graag ruilen ik woon by vuurplaat
Hey ...mijn woning is ideaal voor u... nette rustige buurt.... groen metro op uitzicht... ik woon op de zevenkampse ring ... ambachtsland is 5 minuten op loopafstand... 4kamer woning ... ik heb een nette woning van beton en is voorzien van grijze laminaat.... mooie uitzicht ... nesselande op 5 minuten rij afstand .... lkkre strandwandelingen maken..... gratis parkeer gelegenheid.... bushalte vpor de deur...
Re: JIJ naar Rotterdam Nieuwe Westen - IK Rotterdam....
22 november 2017 12:02
Hoi Hoi hoeveel kamer heeft u
Re: JIJ naar Rotterdam Nieuwe Westen - IK Rotterdam....
22 november 2017 12:05
Hoi Hoi Ik heb een mooi 3kamer met lift op de 2e met prachtig uizicht op het charloisse Hoofd Google Maar voor foto Mocht ie and interesse hebben graag zoek een 4kamer woning liefst eengezins
Hallo, ik heb een woning in rotterdam oost.. met 3 slaapkamers.. misschien is het handig telefonische contact ivm uitleg
Ik woon in Rotterdam Fynoord heel mooie wijk eerste verdieping 1grootslaap 1heel grootsalon + grootte keuen.
Hey kubra ik heb 4 kamer woning in Rotterdam west ik zou graag ik rotterdam Zuid willen wonen hoe veel kamers heb je ik hoor graag van je terug Gr karima
Hallo.

Ik woon in Barendrecht carnisselanden. Vlakbij de ikea. Tramhalte voor de deur. Winkelcentrum dichtbij. 3min lopen. Flat met lift.2 slaapkamers. Woonkamer. Met apart eetgedeelte. Bering en ruimte voor wasmachine. Mooie buurt.
Woon in Barendrecht carnisselanden. Vlakbij de ikea. In een appartement 4 hoog met lift uit 2007. Dus vrij nieuw In een 3 kamer woning. 2 slaapkamers, woonkamer met apart eetgedeelte. Ook berging en kamer voor de wasmachine en droger. 2 min van tram 25. En winkelcentrum. Jumbo en Albert hein.Rustige mooie omgeving.
2 slaapkamers 1 grote woonkamer en keuken 3min van de kralingse bos laat maar weten
Ik heb interesse zou u contact met mij opnemen?
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: