Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

U groter wonen? 850,- exc./ 81m2 in vrije secor, ik naar sociale huur smiling smiley

Gepost door Karen 
Grote woning in Amsterdam noord, bij ijplein van 81m2 op 1e en 2e etage. Geen boven buren. Rustige, lieve onder buren. Eigen voordeur met trap naar de straat. 1e etage: gang, wc, balkon op zuid/west, een losse ruime woonkamer, losse keuken en eetkamer/of 3e slaapkamer. Boven: overloop, Badkamer met douche, wasbak, wasmachine/droger aansluiting, 2 grote slaapkamers waarvan 1 met kleine inloopkast en een zeer ruim terras op noord/oost inc. grote berging. Beneden aan straatkant ook nog een ruime fietsenberging. Vrij uitzicht over het Spreeuwenpark met veel speelgelegenheden. In 10 minuten ben je in de drukte op het Centraal station, maar leef je in de rust. Ik woon er graag maar helaas kan ik door omstandigheden de huur niet meer goed opbrengen. Oktober 2016 ben ik er gaan wonen, toen nieuwe vloeren gelegd, nieuwe keuken, alles opgeknapt... Dus ik wil er ook iets leuks voor terug!

Inkomenseisen volgens vrije sector Eigen Haard. [www.eigenhaard.nl]

Ik zoek een sociale huurwoning in Amsterdam, wil graag goedkoper wonen! Voorkeur in Amsterdam Noord (dichtbij de pontjes) , West of Oost. Ik wil graag mijn auto voor de deur kwijt kunnen. In ieder geval een losse slaapkamer en woonkamer. Daarnaast wil ik graag iets van een buitenruimte waar ik wat zon kan pakken smiling smiley Ik heb een kat dus zou fijn zijn als hij ook een sprongetje naar buiten kan maken .
Beste Karen,

Ik ben wellicht geïnteresseerd in een woningruil. Zelf woon ik in Amsterdam-Noord in Nieuwendam, vlakbij het Buikslotermeerplein, het is een kleine 5 minuten rijden naar de pont, er is meer dan voldoende parkeergelegenheid vlak voor de deur, het is een sociale huurwoning, 4 slaapkamers en verder is de buurt ook erg rustig. Ik zelf zoek het liefst een twee-verdiepingenwoning (vrije sector maakt niet uit) voor mijn gezin en mijn kat.

Als u het wat vindt, kunt u mij contacteren per e-mail of telefoonnummer: 0684525870.

In afwachting op uw reactie,
Met vriendelijke groet,

Anissa
anissa_elm@hotmail.com
Hallo,

Ik heb een leuke twee kamerwoning op het osdorpplein, precies boven dirk van den broek. Alles is in de buurt te vinden, tram 17 richting de dam, winkelcentrum, supermarkten (Albert Heijn, dirk van den broek, Lidl), slagerij, visboer, leuke koffietentjes, eettentjes, elke dinsdag markt voor de deur. Ik heb een ruime balkon, open keuken, berging naast de ingang van de woning. Woon op de tweede verdieping, lift aanwezig. Leuke buurt om te wonen, huur is €637 en afhankelijk van je salaris kun je huurtoeslag aanvragen.

Heb je interesse, mail gerust of bel naar 0638360880.

Mvg Delia
Hallo, wilt u niet in ijmuiden wonen ik woon in eengezinswoning met voor en groot achter tuin vriendelijke buurt gratis parkeren rustig buurt alles nieuw gemaakt keuken en badkamer en wc en het centrum van ijmuiden vlakbij het strand en ongeveer tien minuten naar beverwijk zwarte markt en ongeveer twintig minuten naar Amsterdam huurprijs ongeveer 560 euro huurtoeslag mogelijk met 4 kamers alles dichtbij winkels schoelen met vriendelijke groet
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: