Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Binnen amsterdam: 3kamer appartement > ik zoek kleinere, goedkopere woonruimte.

Gepost door Marloes 
Ik ben op zoek naar een kleiner en goedkoper appartement in amsterdam. Max 1000€ incl. Wellicht kunnen we elkaar van betekenis zijn?

Wat gegevens over mijn appartement: een mooi, ruim nieuwbouw appartement op 1 hoog aan de Hammarbystraat (naast de Adam toren en het EYE museum) van 85m2 met een royale woonkamer, balkon, 2 slaapkamers, badkamer en aparte wc, 3 bergingshokken en een parkeerplaats in de parkeergarage die tevens ruimte biedt aan een overdekte fietsenstalling. Parkeergarage is afgesloten. Ook zijn fietsen te stallen in je persoonlijke afsluitbare bergingshok op de begane vloer. huurprijs is €1285,- p mnd. Om het appartement te kunnen overnemen moet je aan een inkomenseis voldoen. Voor 1 persoon is de salaris eis een totaal bruto jaarinkomen (incl vakantietoeslag etc) 47x de kale huurprijs. Voor 2 personen is de eis 70x de kale huurprijs. Het is erg prettig wonen hier: prachtig appartement, 10 min van CS, uitzicht over het IJ, naast het EYE museum/ Tolhuistuin, vriendelijke buren, geen geluidsoverlast, naast eigen parkeerplek ook gratis parkeergelegenheid op 5 min loopafstand van huis. Houdt rekening met een borgsom.

Stuur me even een mailtje als je interesse hebt!

Marloes
Hi Marloes,

Wat leuk om je advertentie tegen te komen. Wellicht kunnen we wat voor elkaar betekenen.
Ik woon samen met mijn vriend aan het Ijplein, aan het water tegenover amsterdam centraal.
We delen een koophuisje op de begane grond, circa 35 m2, met tuin. Een fantastische plek. Echter zijn we op zoek naar een grotere ruimte, omdat deze net
te klein is met zn tweeen. Een optie is om het huisje te verhuren. Misschien is een soort woningruil een optie? Jouw woning klinkt aantrekkelijk voor ons smiling smiley

Je kan mij ook bereiken op 0624265794

Gr,

Hanne Wassink
Hallo Marloes,
Heb je al iets gevonden?
Ik heb een
Maisonnette apartement in de binnenstad van Amsterdam. Huur is 800 euro.
Ik zoek een groter en vooral gelijkvloers apartement ivm mijn rol als mantelzorger.
Hoor graag van je
Hartelijke groet,
Andrea
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: