Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

ik naar zaandam/zeeburg/diemen/almere u naar amsterdam

Gepost door omi 
Hierbij bied ik mijn
Ruime 3 kamer bovenwoning aan in Amsterdam zuidoost de keuken en de balkon zijn onlangs gerenoveerd, 60 vierkante meter huurprijs 657-, de woning bevindt zich op de 16e verdieping waardoor je een prachtig uitzicht hebt over Amsterdam en omstreken. nabij de A9, 15 min van het centrum van Amsterdam, 5 min van de Amsterdam Arena en Ziggo Dome.
nabij openbaar vervoer, winkelcentra en scholen. Gratis parkeren


Ben opzoek naar een 3/4 kamerwoning in Zaandam/Almere/Zeeburg of Diemen


hoor het graag van een geschikte kandidaat
Hallo,

Ik heb een nette portiekwoning (4-kamers, waarvan 3 slaapkamers, 4-hoog) in Zaandam (Poelenburg). 2 balkons, cv, berging zijn aanwezig. Het hele buurt is onlangs gerenoveerd, beroemde Darwinpark is op loopafstand, ideale verbinding met Amsterdam Centraal (12-15 min).

Ik hoor het graag van u.
tel. 0616395107

Groeten,
Mehry
Beste,

Ik bied een 3 kamer appartement aan in Zaandam.
0647969915
Beste Omi,

Hierbij bied ik mijn 3 kamer woning met ruime slaapkamer aan.

Ik hoor graag van jou.

Gr.
Vanda
0686076435
Heeft u ook intresse in hilversum?
Beste Zuhal

dat is net iets te ver uit mijn richting, maar wat voor woning betreft het ?



groetjes
Nog steeds opzoek naar een geschikte kandidaat


hoor het graag




groetjes,

Omi
Nog steeds opzoek naar een geschikte ruilkandidaat voor sociale huur woningruil


hoor het graag




groetjes,

Omi
Hoi Omi,

Heb jij interesse in Amstelveen portiekwoning 4 etage met lift. 4 kamer 75 vierkante meter. woning dichtbij openbaar vervoer, winkelcentrum, school en heel veel groen.


laat mij weten of het wat is voor jouw,

groetjes,
Esther
Hoi esther ,

misschien wel heb je meer informatie voor mij wat betreft de huurprijs.



Groetjes,

Omi
Nog steeds opzoek naar een geschikte kandidaat
Wij hebben een 4kamer woning Almere centrum + tuin
goedemorgen, waar van almere woont u?
Hierbij bied ik mijn ruime 5 Kamer eengezinwoning aan, deze ruime woning is heel groot.

Heeft 3 Slaapkamer, Grote open woonkamer en open keuken, een grote zolderkamer met felux ramen voorzien van verdonkering panelen.

Woning heeft 2 Toiletten een boven en een beneden.

Een hele ruime achter en voor tuin, en grote schuur.

wie wil ernaar een rustige omgeving verhuizen, zeer kindvriendelijk en toch heel dicht bij amsterdam.

info 0613394353
3 k woning almere haven
Met tuin
Centrum
Ik heb een 5 kamerwoning in zaandam kogerveld 2hoog met lift.
Dicht bij de snelweg binnen 10 min in adam noord of west.
Bushalte voor de deur. Winkels en school op loopafstand.

Trein station kogerveld 5 min lopen.

Voor vragen kunt u mij bereiken 0624615698
Goedemiddag,

Graag reageer ik op uw advertentie, wij wonen in Alkmaar in een bijzondere woning. Het betreft een 2 onder 1 kap woning met rondom het huis een volledig betegelde en goed verzorgde groene tuin.

Onze woning is keurig verzorgd en heeft 4 kamers en er is ook een zolder aanwezig. Onze keuken is zelf geplaatst en heeft een natuurstenen blad en inbouw vaatwasser. De woning ligt op 5min fietsen van het bruisende centrum van Alkmaar en vlak bij parken en goede bus verbindingen. De woning ligt ook vlak bij uitvalswegen en je bent binnen 30 auto minuten in Amsterdam!
Er zijn veel winkeltjes en scholen, huisarts/ gezondheidscentrum maar ook supermarkten; lidl en AH en een paar Turkse supermarkten zitten hier op loop afstand vandaan. Alkmaar is uitgeroepen tot de leukste stad om te winkelen!

Wij wonen hier heerlijk maar mijn man werkt in Amsterdam en we willen graag dichter bij onze kinderen en kleinkinderen wonen vandaar dat wij die kant op willen.
Vanwege gezondheidsredenen zoek ik een gelijkvloerse woning, het liefst begane grond of 1hoog of eventueel hoger met indien er een lift aanwezig is! U mag altijd vrijblijvend langs komen om een kijkje te nemen.

Hoop dat ik jullie interesse heb kunnen wekken en kan als jullie dat willen wat foto’s mailen.
U kunt ons ook bellen voor vragen op nr 06-46844081.

Vriendelijke groeten,

M. Burnet.
hoi roshely,

heb je geprobeerd te bellen maar krijg je niet te pakken ik zou graag wat meer informatie over je woning

wat is de huurprijs
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: