Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Woningruil A'dam - A'dam van 2k app naar 3k app gewenst

Gepost door sharon 
Woningruil A'dam - A'dam van 2k app naar 3k app gewenst
30 maart 2018 09:00
Hallo iedereen, bij deze mijn aanbieding!

In 2015 (binnen en buiten) gerenoveerde 2-kamer appartement aan de overkant van het Amstel-station. (Zie plattegrond onderaan)

Totaal oppervlakte is ongeveer 50m2, met daarbij nog een berging en balkon. Centrale verwarming, dubbele beglazing, inbouwopslagruimte in de keuken en in de hal, inbouwkledingkast in de slaapkamer. Het is een zeer rustige woning, dit komt door de stevige bouw en isolering. Hierdoor hoor ik niets van mijn buren, zij horen absoluut niets van mi (zelfs als ik mijn verjaardag goed vier)!
Het appartement is ideaal voor iemand die alleen wil gaan wonen, of voor een stel: heb een ruime slaapkamer van 16,5m2 en de woonkamer is 18m2. Ook voor mensen die slecht ter been zijn, makkelijk toegankelijke woning: twee liften, voor rolstoel een traplift aanwezig.
Huur is inclusief voorschot verwarming en voorschot water. Huur bedraagt 618,31 euro en het betreft een sociale huurwoning. Recht op huurtoeslag. Ikzelf kom alleen in aanmerking voor een sociale huurwoning.

Appartement is op de eerste (begane) verdieping, ruim balkon dat uitkijkt op het Amstelgebouw en Amstelstation. Het is maximaal 5 minuten lopen naar Amstelstation, met verbindingen over de hele stad, ook stopt de nachtbus voor de deur. Het appartementencomplex ‘Louise Wenthuis’ staat op de kop van de Wibautstraat, je kijkt schuin uit over het Prins Bernhardplein, richting het Amstel Station. Aan de overkant staat het gebouw waar tot 2008 het hoofdkantoor van Renault Nederland zat. Nu zitten hier Business News Radio, het Financiële dagblad en restaurant Dauphine.
Basisscholen, middelbare scholen, supermarkten Lidl en Vomar, openbaar vervoer dus op loopafstand. Ik wil graag ruilen omdat ik heel graag een extra slaapkamer wil. Hoef echt niet groter, de extra kamer is voor mij echt het belangrijkst ivm kinderwens. Wie heeft er een klein kamertje over waar hij/zij niets mee doet? Zou ook het liefst in Oost willen blijven, maar sta ook open voor Zuid, West of centrum. Noord is voor mij qua reistijd naar werk lastig, maar zeker te overwegen. Zuid-Oost is wel uitgesloten.
Bij serieuze reacties wil ik graag een bezichtiging plannen?

Ben benieuwd! Groetjes, Sharon.







1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 30/03/2018 09:01 door sharon.
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: