Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

IK NAAR RDAM ZUID VREEWIJK, U NAAR CROOSWIJK??

Gepost door Wendy B. 
Beste lezers,

Momenteel ben ik woonachtig in een 4 kamerwoning in de drukke winkelstraat van Rotterdam Crooswijk.
Ik woon er met veel plezier maar hoe mijn kinderen de deur uit zijn, ben ik op zoek naar een kleinere woning.
Mijn huidige woning bevindt zich op de begane grond met een balkonnetje.

Graag zou ik wat dichter bij mijn familie willen wonen in de buurt van Ridderkerk of Rotterdam Vreewijk.

Ik hoor graag wie interesse heeft.

Groetjes,
Wendy
Goeie morgen met Hevi ik ben zeer geïnteresseerd in u woning ik heb een woning in Rotterdam zuid op de putselaan wijk Feyenoord krijg vrijdag een nieuwe keuken en heel de huis is gelamineerd als u intresse heeft hoor ik het graag vriendelijk bedankt
Ik heb interesse,woon aan de Dantestraat in de buurt Lombardijen.
Je kan voor meer info me een mail sturen mocht je nog interesse hebben



Alvast bedankt
Hallo met A.dalda ik ben ge interesseert in U worging zou graag het woning willen bezichtigen woon zelf in Rotterdam zuid in en flat woning zinder lift 2 slaap kamers vrij ruim woonkamer TEL. 9640846588 bedankt alvast
Geachte lezer ik wil vragen of inte in woning in Spijkenisse met grote tuin uw hoeft aan de woning te doen.
Hi Wendy,
Ik woon in een 3 kamer woning in Bloemhof.
2 slaapkamers, open keuken, achtertuin, kleine voortuin.
Hoi ik heb een huisje in vreewijk ik woon in de voorde en wil graag naar kralingen of crooswijk want ik wil net als jij dicht bij me moeder zijn dus hoop dat we geluk hebben en hoop dat ik iets terug van je hoor groetjes nicol
Nicol Schreef:
-------------------------------------------------------
misschien heb ik wel licht iets .mail me terug.
zeamari76@hotmail.com
Hallo ik heb uw bericht net gelezen zou graag met uw willen ruilen ik woon zelf in Rotterdam zuid bij station Slinge in en 55 plus woning 2 slaapkamer en een woonkamer huur is 506 euro met service ik hoop wat van uw terug tehoren ik heb zelf veel familie wonen in Rotterdam noord
Tel nummer is 06 16802872
ik woon in een flat met lift maar in rotterdam zuid en wil vanweg de speciale school van mijn kinderen naar crooswijk.
hallo. ik woon precies tegenover vreewijk. het is alleen maar oversteken . een woonkamer vsn 25 vierknte metr en een slaapkamer van 9 vierknt mter. en een grote tuin .
als je intresse hebt kn je me brreiken oo 06 42 83 1998
Ik woon zelf in Rotterdam vreewijk al 19 jaar en ben nieuwsgierig geworden naar uw woning graag zou ik willen weten waar van crooswijk.
ik woon in Crooswijk begane groen mijn telefoon is 0633843050
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: