Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Woningruil, Capelle-centrum naar Rotterdam-Zuid Tarwewijk.

Gepost door Hayat D Hamni 
Hallo , mijn naam is Hayat, ik ben bewoner van een mooie woning in Capelle aan de Wiekslag. Maar mijn werk is aan de beijerlandse laan,
dus ik moet elke dag veet reizen met tram en metro. Ik heb twee schoolgaande kinderen. Dus ik wil graag met iemand ruilen die woont in de wijk Feyenoord ,Tarwewijk is ook goed. Ik zou heel erg graag met iemand willen ruilen, alstublieft. H.D Hamni. U kan met mij in contact komen
met E-mail adres(bijl.m@telfort.nl) of met 0644277585. Alvast mijn dank.
Ik zag uw advertentie. Ik ben opzoek naar een woning met 3 slaapkamers, ik zelf woom in rotterdam lombardijen, in een appartement (1e verdieping) heb 2 slaapkamers. Dichte keuken, aparte wc en badkamer. Ik ben zelf dringend opzoek naar een andere woning, omdat mijn kleine baar eigen kamer nodig heeft ?slaapt bij mij in de kamer) ik betaal 579,19(huur) en je krijgt nog huurtoeslag. Tram, trein, bus alles is in de buurt. 2 min lopen naar de bus, 5 min lopen tram en winkels
Hallo

Ik heb een woning in hoogvliet 4e etage met lift en garage met lift 2 slaapkamers en woonkamer tegenover metrostation tussenwater.
Huur is 767 euro.

Iets voor jou? Mail mij.

Mail mij
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: