Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Woningruil u Utrecht/ ik amsterdam

Gepost door Kika 
Woningruil u Utrecht/ ik amsterdam
05 augustus 2017 11:25
Hierbij bied ik mijn leuke en nette 4 kamerwoning(gezinswoning) aan dat staat in Utrecht nabij CS en centrum in ruil voor een soortgelijke woning of ruime gelijkvloers in amsterdam.



2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 13/08/2017 14:41 door Kika.
Re: Woningruil u Utrecht/ ik amsterdam
21 september 2017 17:55
ik bied 5 kamer woning met tuin in zaandam wat is de huur waar in utrecht welke straat mijn huur620 u kunt meilen eylulsuna@live.nl
Halo Sir,

Ik woon naast bij het Amstedam central station , Spaarndammerbuurt Westerpark, Houtrijkstraat . Ik woon op 3rde etage . Ik heb 2 kamers woning. I will naar Utrecht. Als u interessant vindt kunnen wij verder discusseren. Bedankt

MVG
Aung
Ik heb een 4 kamerappartement 75m2 in Bos en Lommer, balkon op het zuiden, net buiten de ring, dichtbij 4 parken waaronder Westerpark, loopafstand van Bos en Lommerplein, uitvalswegen, treinstation.
Wat is de huur van jouw appartement?

Mgv Charlotte
Re: Woningruil u Utrecht/ ik amsterdam
25 februari 2018 00:13
Woningruil zaandam /naar / utrecht /Pijlsweerd utrecht o ezv amsterdam geuzenveld
620 € Şimdi ÜCRETSİZ
Amsterdam

woningruil zaandam/naar geuzenveld amsterdam4/5 kamer woning allen woonhuis

620 €
zaandam /naar maarssen centrum utrecht omgeven vraagt 4/5 kamer woning eengiezenwoning

...
Aanwezig: cv, berging, douche, bad, voortuin, achtertuin

Gevraagd: cv, zolder, balkon, berging, douche, bad, voortuin, achtertuin,
Voorzieningen in de buurt: bus-/tramhaltes, kindvriendelijk, parkeergelegenheid, park/groenvoorziening, scholen, trein/station, winkels Liefst met: bus-/tramhaltes, kindvriendelijk, parkeergelegenheid, park/groenvoorziening, scholen, trein/station, winkels
Omschrijving: Bouwjaar 1961 Inhoud m Woonopp 85 m Grondopp 141 m Kamer s 5 Verwarming c v ketel Tuin achtertuin voortuin ik wil contact me algemeen meer foto s woonwijk Kogerveld De woning heeft een royale woonkamer en 4 slaapkamers op de 1e verdieping Op loopafstand zijn diverse voorzieningen zoals winkels NS station en recreatiegebied Het Jagersveld te vinden De voor en achtertuin zijn heerlijk zonnig gelegen Deze voormalige huurwoning wordt door ZVH aangeboden in volledig eigendom Kom snel langs voor een bezichtiging Indeling Begane grond entree hal toilet meterkast doorzon woonkamer gesloten keuken en een toegangsdeur naar de achtertuin Eerste verdieping overloop vier slaapkamers waarvan badkamer met douche en wastafel In de achtertuin staat een vrijstaande stenen berging Voldoende parkeergelegenheid in de omgeving en goede ligging t o v uitvalswegen en nabij treinstation Bijzonderheden Verwarming en warmwater middels c v installatie Woning bijna geheel v v dubbele beglazing Buitenschilderwerk gedaan najaar 2013 ik zoek wonen beneden woning met tuin 4 kamer woning
ik zoek UTRECHT CENTRUM ALLEN WOONHUIS MET TUIN GEEN FLAT WONING maarssen centrum beneden woning met tuin 4 /6kamer woning
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: