Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Woningruil van Voorburg naar Delft, Leiden en omstreken

Gepost door Victoria 
Woningruil van Voorburg naar Delft, Leiden en omstreken
16 maart 2015 16:37
Ik heb een zonnige twee kamer appartement te ruil en wil het liefst in de regio blijven waar ik nu woon.
Het is een 3 kamer woning geweest en heeft daardoor heel veel ruimte en nog steeds geschikt om er met z'n tweeën te wonen.Het heeft een oppervlakte van 65 - 70 m2, twee balkons waarvan één op het zuidwesten ligt. Dichte keuken, toilet en badkamer gescheiden en een berging van 32 m2. Gelegen op een hoek,op de eerste verdieping van een 3 laags wooncomplex. Huurprijs € 540.

De woning ligt in Voorburg Noord op korte afstand van station Den Haag Laan van NOI, op 6 minuten afstand van het winkelcentrum Koningin Julianaplein en Den Haag centrum en om de hoek van de uitvalswegen.

Wat ik zelf belangrijk vind is dat de woning minimaal 40 m2 is, een berging heeft en balkon of tuin. Verder dichtbij winkels en openbaar vervoer en een huurprijs van iets boven de € 495 i.v.m de inkomensgrens.
Mocht u interesse hebben dan hoor ik dat graag.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 16/03/2015 17:01 door Victoria.
hallo


heb een vraag ik heb eventeul wel een huis te ruil een appartement in delft bij kuyperwijk foreesweg wat voor soort woning heeft u in voorburg want ik ben namelijk zoekend naar huizen in voorburg
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: