Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Amsterdam noord naar west

Halo

Wij zijn ivm familie op zoek naar een woning in west.
Wij bieden een ruime 4 Kamer woning aan in Amsterdam noord. Bij het centrum buiklsotermeerplein. De woning heeft 3 ruime slaapkamers, ruime woonkamer en een grote eethoek in de keuken. Wij wonen op 4 hoog, lift aanwezig, geen bovenburen. Aparte douche en wc. 2 boxen, 1 opende galerij en 1 op de begane grond. Daarnaast nog 3 bergingen in de woning. De woning is zelf ongeveer 93m2. 2 basischolen plus een kinderdagverblijf VOOr de deur. Metro Noord-Zuidlijn plus busstation om de hoek.
Woning is in augustus gerenoveerd en ziet er heel goed uit.

Sk gebben niet veel eisen. Wij willen vanwege familie terug naar west en vragen minimaal 3 kamer woning. Wij overwegen eventueel ook te ruilen met vrij sector woningen
Hello i have a house in Amsterdam west, house with 3 total rooms. Please contact me on 0621359935
Ik heb een drie kamer woning in West Amsterdam boven winkel centrum jan evertsen straat heel gezellig mooie buurt alles wat je kan wensen is er ik heb wel interesse in in de woning van jullie heb interesse neem dan gerust contact met me op.
Ik heb intresse in de woningruil. Zou u zo vriendelijk willen zijn om mij terug te mailen? Vertel u graag verder over mijn woning.

Mvg,

Dhr. Belhadi
Re: Amsterdam noord naar west
23 augustus 2017 23:16
Hallo ik heb hier een woning met 2 kamers 49 m2. We hebben 2 bassischolen in onze buurt en de centrum is vlakbij canat hier , als u interesse heeft. Kunt u mij mailen
Re: Amsterdam noord naar west
20 september 2017 12:14
Goedendag ik heb een appartement in osdorp vlakbij osdorpplein 80m2 woning 3 grote kamers douche en wc apart grote balkon en grote opbergkast en een box beneden. Lift aanwezig en gratis parkeren. Wil ruilen met woning in noord. Tel: 0687410770
Fa
Re: Amsterdam noord naar west
01 oktober 2017 15:21
Hallo bent u nog op zoek baar woningruil?
Zoja ik heb n 3 kamerwoning in Westerpark.

Voor meer info kunt u mailen
Narjis
Re: Amsterdam noord naar west
15 oktober 2017 21:36
Ik heb een 3kamer woning in Osdorp bij interesse 0647545200
Re: Amsterdam noord naar west
23 oktober 2017 21:15
Is de woning nog beschikbaar?
Re: Amsterdam noord naar west
25 oktober 2017 00:47
Is de woning nog beschikbaar??
Beste,

Ik heb een 4 kamer woning in bos en lommer tussen de 50 en 75 m2 wel zonder lift op de 3e etage. In jou woning heb ik interresse. Ik ben namelijk zsm op zoek naar een lagere woning ivm medische omstandigheden. Het huis is goed onderhouden en heeft een leuke buurt. Bos en lommerplein is op 2 minuten loopafstand en je hebt tram en busverkeer op 2 minuten loopafstand.

Mocht u ook geinterresseert zijn zou ik dit graag telefonisch met u willen bespreken.

Hopend op een spoedig antwoord.

Mvg,

S. Erdemir
Re: Amsterdam noord naar west
03 februari 2018 03:31
Nog interessen heb een 3 kamersoning
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: