Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

U naar zaanstad noord 3/4 k eengezindswoning huur 540. Wij naar Rotterdam of Amsterdam 3 k eengezindswoning huur max 590!!!

Gepost door A.C 
Krommenie Assendelft ligt exact tussen castricum aan zee en zaandam beiden binnen 10 minuten te bereiken met auto. En Amsterdam licht een kwartier verder op met de auto. Voor de lief hebbers zijn de weilanden waar de zaanse hoeven vertoeven paar minuten lopen van mijn huis. De drukte is maklijk te bereiken met de auto. Het is kind vriendelijk, nooit last van hangjongeren. gratis parkeren en de hartverwarmende oprecht vriendelijke zaankanters plus toffe buren.

Ben zelf opzoek naar de drukte was tot anderhalf jaar terug geboren en getogen Amsterdammer. Nu een Zaankanter mis mijn oude stadje maar Rotterdam lijkt me ook heel erg interresant. Hoef geen nieuwbouw eengezinds woning te zijn. Heb op de www.woninruil..nl ook mijn advertentis met nr 420203. Tot horens
hoi

huur 520
ik woon rotterdan zuid 1 woon kamer slaapkamer boven grote hal 2 slaap kamer ruime woning allen huis is oud mijn tel 0641717787
met vriendelik bedank
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: