Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

woningruil: wij naar Amsterdam, jullie naar Castricum

Gepost door Marrit 
Mijn vriend en ik willen graag gaan samenwonen in Amsterdam. Daarom zijn wij op zoek naar een ruil. Voorkeur gaat uit naar een 3kamerwoning, binnen de ring, maar we staan open voor suggesties!

Ik woon nu zelf in een eengezinswoning aan de Meester Nijsenstraat in Castricum, op enkele minuten afstand van het station en de duinen. Het huis bestaat uit een benedenverdieping met woonkamer, keuken, hal met toilet en een kelder. Op de eerste verdieping bevinden zich 2 grote (slaap)kamers, 1 kleine (slaap)kamer, een inbouwkast, en een badkamer met douche en wastafel. Ook is er een zolder aanwezig voor opslag van spullen. Het huis beschikt over een cv. Oppervlakte begane grond + eerste verdieping is 67 m2. Daarnaast is er nog een zolder. Achter het huis ligt een ruime tuin op het zuidwesten, waar tijdens de zomermaanden gedurende de hele dag van de zon te genieten is. In de tuin staat ook een schuur voor het stallen van fietsen en bijv. tuinmeublement.

De huur bedraagt na woningruil ongeveer 450 euro per maand. Er zijn geen servicekosten. De woning is eigendom van de woningbouwvereniging. Huursubsidie aanvragen is mogelijk. Door de grootte van de woning is het een vereiste om met minimaal 2 personen te worden ingeschreven.

Castricum is een dorp waar veel faciliteiten te vinden zijn. Er zijn meerdere scholen en er zijn verschillende winkelcentra en supermarkten. Verschillende restaurants en terrasjes maken van Castricum een gezellige plek om te wonen. Daarnaast bevinden de duinen zich op loopafstand en ook Castricum aan Zee is vlakbij. De dienstregeling van het openbaar vervoer is zeer gunstig; Castricum heeft een intercity-station en Amsterdam is binnen een half uur bereikbaar.

Foto's en plattegrond zijn te vinden op @#$%&, advertentienummer 287148.
Beste Marit,

Is jou aanbod nog steeds geldig? Een kennis van mij woont met haar zoontje in A'dam-Noord en wil graag in deze regio wonen. Zij heeft een 4 kamer appartement. Wellicht is dit iets voor jullie. Laat me even of je interesse hebt. Stuur een mail naar mijn werkmail: turgut.yildiz@kennemerland.politie.nl

Mvgr,

Turgut Yildiz
Hoi, mijn partner en ik wonen in een leuke 3 kamer woning met CV en overal dubbelglas in Lisserbroek aan de Lisserweg.
De woningbouw waarvan wij huren is Ymere te Hoofddorp, waarvan woningruil toegestaan is, en huursubsidie is mogelijk.
Lisserbroek ligt direct tegen het gezellige Lisse aan in de buurt van Hoofddorp (5km), Heemstede, Haarlem en Amsterdam,
met 1 stap zijn we vanuit ons huis ook in ZH.
Beneden ruime woonkamer (26-m2) met open keuken (7-m2), boven 2 ruime slaapkamers (2x11-m2), ruime badkamer (5-m2),
achtertuin (ZW) (10-m_diep) met poort en achterom, voortuin (2,5-m_diep) beiden woningbreed.
Stenen schuur met elektra (6-m2), rustige, gewilde, kind en mens vriendelijke buurt,
vrijwel allemaal wat oudere maar nette Boerenmensen, veel uitvals wegen en dichtbij strand, weilanden, bollenvelden, Keukenhof, bos en hei.
Onze buren aan beide kanten zijn oudere, lieve en gezonde stellen, van rond de 85 jaar.
Bij interesse wil ik foto's en verdere info met U uitwisselen, ..de huur is 600 euro.
Wij willen heel graag wat meer naar het noorden, zijn daar 4 jaar geleden vandaan gegaan, hebben tevens wat heimwee.
Wellicht tot horens, groeten, Ben.
Beste,

Wij zijn een stel woonachtig in hartje Jordaan. De woning bestaat uit een huiskamer van 24 m2 en een slaapkamer op de zolder. Het is in totaal 40 m2, niet groot maar erg gezellig. Loopafstan haarlemmerdijk, Noordermarkt etc. Wij wonen hier nu 4 jaar met veel plezier en erg veel rust. De woning is achter gelegen op de zuidkant dus volop zon. De huur bedraagt 280 euro per maan, dus een erg goedkope woning die misschien niet groot is maar erg gezellig en knus.
Als je fotp's wilt dan kan ik je die doorsturen.

Met vriendelijke groet

Daan
Hi Marrit, zie net je berichtje over woningruil. Is dit nog actueel?
Met groet Irish
Hallo,

Ben je nog steeds opzoek naar een leuke woning? Ik heb een ruime 3 kamer woning in de aanbieding vlakbij de Jordaan en de 9 straatjes. Het is in het begin van de clercqstraat, net na de Rozengracht .

Groetjes
Hoi Marrit,

Wij willen graag naar Castricum verhuizen en hebben een fijne huurwoning in amsterdam oost; 2 slaapkamers, mooie lichte woning en rustig met voor en achtertuin, veel zon! € 650,-

Ik hoor graag van je.

Groetjes,

Ingeborg
Dag Marrit
Mijn 2 kinderen en ik willen graag naar Castricum. We hebben een benedenwonung met tuin en 3 slaapkamers in de aanbieding. Ben je nog geïnteresseerd?
Groeten van Marit (whats in a name)...
Re: woningruil: wij naar Amsterdam, jullie naar Castricum
05 februari 2014 19:30
Interesses in een 3hoeksruil?

Ik woon in Amersfoort
Hoi
Ik woon in Castricum en wil graag naar Amsterdam.
Beste Turgut,

Marrit is inmiddels voorzien. Maar ook ik heb een huis in Castricum in de woningruil aanbieding omdat ik naar Amsterdam wil. Advertentie nummer 358199 op @#$%&

Misschien is het wat?


groetjes,
Anja
Beste Turgut,

Marrit is inmiddels voorzien. Maar ook ik heb een huis in Castricum in de woningruil aanbieding omdat ik naar Amsterdam wil. Advertentie nummer 358199 op @#$%&

Misschien is het wat?


groetjes,
Anja
Beste Daan,

Marrit is inmiddels voorzien. Maar ook ik heb een huis in Castricum in de woningruil aanbieding omdat ik naar Amsterdam wil. Advertentie nummer 358199 op @#$%&

Misschien is het wat?


groetjes,
Anja
Hoi,

ik heb een mooie woning in Amsterdam oud zuid rustige prettige locatie 5 min ver van vondel park, Het is een 4 kamer woning 2 slaapkamer 1 slaapkamer aangrenzend aan balkon keuken ook mooie uitzicht ruime lichte woonkamer en een apart kamer boven met eigen opgang ik ben van plan om naar het buitenland te gaan dus ik wil mijn woning ruilen ik vraag wel een beloning van 7000 euro

Graag hoor ik van u

Groet
Alan
Beste Iris,

Marrit is inmiddels voorzien. Maar ook ik heb een huis in Castricum in de woningruil aanbieding omdat ik naar Amsterdam wil. Advertentie nummer 358199 op @#$%&

Misschien is het wat?


groetjes,
Anja
Beste Ingeborg,

Marrit is inmiddels voorzien. Maar ook ik heb een huis in Castricum in de woningruil aanbieding omdat ik naar Amsterdam wil. Advertentie nummer 358199 op @#$%&

Misschien is het wat?


groetjes,
Anja
Beste Stephanie,

Marrit is inmiddels voorzien. Maar ook ik heb een huis in Castricum in de woningruil aanbieding omdat ik naar Amsterdam wil. Advertentie nummer 358199 op @#$%&

Misschien is het wat?


groetjes,
Anja
Beste Marit,

Marrit is inmiddels voorzien. Maar ook ik heb een huis in Castricum in de woningruil aanbieding omdat ik naar Amsterdam wil. Advertentie nummer 358199 op @#$%&

Misschien is het wat?


groetjes,
Anja
Hallo Marit,

Ik zie nu je advertentie en heb een eensgezinswoning in Castricum via wbv (socialehuur dus). Heb je al woning ruil gedaan? Want ik zie de laatste reactie was in mei laat mij dit dan weten via de mail oke.

Groetjes Kitty van Vegten
Hoi, mijn dochter en ik zoeken een woning in Castricum, ik woon in amsterdam westerpark, vlakbij het westerpark, openbaar vervoer, binnen 5 minuten op het centraal station. Kleine benedenwoning, 2 kamers, tuin an 5x7 meter en een zolder. Buurt is helemaal opgeknapt. Huur na ruil wordt 507 euro plus 146 euro servicekosten. Ik betaal maar 35 euro aan elektriciteit.
Ik hoor wel of je interesse hebt.
Mvg. Thamar
Re: woningruil: wij naar Amsterdam, jullie naar Castricum
07 februari 2015 15:11
Beste adverteerder ik woon in een sociale senioren (55 +) woning in Amsterdam. Huur euro 689,- huurtoeslag mogelijk.
Het staat in een rustige 17 jaar oude buurt in Slotervaart met metro- en bushalte op 5 minuten loopafstand.
Het zijn koop en sociale huurwoningen door elkaar zodat er een mix is. gezinnen met kinderen en single senioren of met partners.
Het is een goed geisoleerde hoekwoning op de begane grond.(energieleabel B ).
Lage stookkosten. Ik ontving feb 2015 euro 475 euro retour.
Het is onderdeel van een wooncomplex met een zgn rustieke binnentuin met twee vijvers
Het is een zonnig 3 kamer appartement van 79 vierkante meter met een inpandige berging. Elders in het complex is er nog een berging voor fietsen e.d., zodat de inpandige berging ook als 3e slaapkamer dienst kan doen.
Er is een ruime badkamer met douche en plaats voor een wasmachine.

Je woont hier buiten de hectiek van de binnenstad maar toch zo dichtbij dat je er op de fiets in 7 minuten middenin bent.
Als je kiest voor rust sluit de buurt aan op natuurgebied rond de Sloterplas.

Ik zoek een woning in een ander stadsdeel of in de omgeving van Amsterdam.
In Leiden of omgeving.
Ik zie me ook elders in Noord Holland wonen.
0628485611
Hi,

Ik ben opzoek naar een woning In Amsterdam. Mijn woning is in Castricum, het is een bovenwoning, 3 slaapkamers, woonkamer, keuken, badkamer en balkon. Is iemand geïnteresseerd?
Zijn jullie nog opzoek?
Ik woon in een super appartement in Ansterdsm Westerpark en wil naar Castricum!
Hoi trinette
Is jouw woningnog beschikbaar voor ruil ik heb n 4kmr eensgezins in Castricum
Ik heb een 4 kamer woning in Zaandam,5 min met fiets naar Amsterdam ,huur 635,hoor het graag als het wat voor jullie is
Wij wonen in het stadshart van Lelystad , 3 kamer appartement eerste etage (lift) Amsterdam makkelijk bereikbaar , NS. station 5 min. lopen A6

om de hoek en parkeren naast de voordeur is mogelijk.
Misschien iets om over na te denken.
met vriendelijke groet Fam: Dokter. (0320-222316)
Is dit aanbod nog geldig?
Wij willen graag naar Castricum.
Hebben een soort gelijk huis. zie woningruil QWAN1754.
Horen graag iets van je.
Hoi,

Is de woning in Castricum nog beschikbaar? Ik heb 2/3 kamerwoning In Amsterdam zuid (Rivierenbuurt).

Muriel
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: