Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Woningruil van amsterdam nieuw-west naar zaandam of haarlem

Gepost door lina bella 
Woningruil van amsterdam nieuw-west naar zaandam of haarlem
08 augustus 2017 19:14
Wie wilt met mij ruilen,
Ik woon in amsterdam nieuw-west slotermeer vlakbij plein 40/45. Het is een 3 kamer woning van 48 2m, Woon op de 3e verdieping zonder lift. Geen bovenburen
Er is renovatie/sloopplan gepland voor deze buurt in 2018. Zou graag naar haarlem of zaandam willen verhuizen.

Gr
Hoi Lina Bella, ik heb een 3kamer woning in zaandam 66 2m .

Ik hoor graag of u geïnteresseerd bent.

Gr.
Hoi Lina Bella, ik heb een 3kamer woning in zaandam 66 2m .

Ik hoor graag of u geïnteresseerd bent.

Gr.
Dag lina ....hierbij bied ik u mijn woning teruil ....het is een gallerijflat 4 kamers op de 4de verdieping met lift in Zaandam Zuid, het is een helle fijne buurt en woning, de reden dat ik wil ruilen is dat mijn ouders daar woning en wil graag dicht bij hun wonen.hoor graag van u.
tel 0685062322
e-mail f_a_elouardi@Hotmail.com
Hoi , ik heb een vijf kamer woning met voor en achtertuin in Haarlem. Zolder en nog een Bijkamer. Wat is het voor n een sloop renovatieplan? Je kan me voor meer info mailen.
Re: Woningruil van amsterdam nieuw-west naar zaandam of haarlem
03 september 2017 18:54
Hallo ans,
Hoe moet ik je mailen? Kan je mij een privebericht sturen met jou nummer of jou mailadres?

Groetjes
Hoi lina bella ik probeerde je al te mailen maar je e-mail is privé bij je naam stuur me een bericht dan neem ik contact met je op
Re: Woningruil van amsterdam nieuw-west naar zaandam of haarlem
07 september 2017 13:20
Hallo ans,

Dit is mijn e-mailadres: marinasmirtetouania@hotmail.com
Goedemorgenn,

Bent u nog op zoek naar een woning?
Ik heb namelujk een eengezings woning in velsen noord aan de overkant van Beverwijk
Het is een 5 kamer woning met tuin en extra zolder. Het is een fijne rustige buurt
Grote winkelcentrum en dicht bij strand

Graag hoor ik van u of u interesse hebt

Naziha

06-44217687
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: