Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

AMSTERDAM Bos en Lommer NAAR AMSTERDAM Bos en Lommer/Slotermeer

Gepost door Muaz 
Dag damens en heren, ik heb een 3 kamer woning in de kolenkitbuurt van 50 m2 de slaapkamers kijken naar de speeltuin. Na de middag hele dag zon. Grote slaapkamer opent naar de badkamer en woonkamer. Het is 2 minuten lopen naar de bos en lommerplein. Ring is te zien vanuit de raam. Scholen in nabij. 350 euro huur

Ik ben eigenlijk erg tevreden met mijn woning maar een onverwachte opkomst van 2 baby's maakt het moeilijk om met 6 personen te wonen. Daarom wil ik ook in deze buurt blijven wonen maar iets groter. Flat galerij tuin alles is welkom als het maar minimaal 4 kamers is. Geen vrije sector woningen.

Mvg, Muaz
Email: islambolsevdalisi@hotmail.com
Re: AMSTERDAM Bos en Lommer NAAR AMSTERDAM Bos en Lommer/Slotermeer
08 juli 2016 23:16
woning ruil zaandam naar amsterdam Eengezinswoning
614 €
Zaanstad
Kamer 5 Verwarming c v ketel Tuin achtertuin voortuin ik wil contact me zaandam Lichte eengezinswoning in een ruim
Kogerveld De woning heeft een royale woonkamer en 4 slaapkamers op de 1e verdieping Op loopafstand zijn diverse voorzieningen zoals winkels NS station en recreatiegebied Het Jagersveld te vinden De voor en achtertuin zijn heerlijk zonnig gelegen Deze voormalige huurwoning wordt door ZVH aangeboden Indeling Begane grond entree hal toilet meterkast doorzon woonkamer gesloten keuken en een toegangsdeur naar de achtertuin achtertuin staat een vrijstaande stenen berging Voldoende parkeergelegenheid in de omgeving en goede ligging t o v uitvalswegen en nabij treinstation Bijzonderheden Verwarming en warmwater middels c v installatie Woning bijna geheel v v dubbele beglazing
ik zoek wonen amsterdam sloterdijk geuzenveld west ik zoek allen beneden woning met tuin en huur niet hogerdan 600 3/4 kamer woning met tuin
Zou graag willen weten op welke etage je zit !
hallo,ik woon in osdorp oeverpad flat met 2 liften 3 kamers 69 2m 2 VC groot badkamer en groot balcon voor meer informatie nem contac mijn telefoon nummer is 0614841488 bedankt
Dag Annelies,

De woning is op de eerste etage. Ik ben nog steeds op zoek naar een 4 kamer woning. Hoeft niet perse bos en lommer. Als het maar niet Amsterdam Noord, zuid-oost, zuid e.d. is. Sloten slotervaart west nieuw west. Maar je kan natuurlijk altijd aanbieden.
Beste dames en heren,

Ik heb een woning van 50m2 in bos en lommer kolenkitbuurt. 2 slaapkamers, 1 woonkamer. Tussen de slaapkamers is de douche. Van bijde slaapkamers kan je naar de badkamer. De balkon is in de grotere slaapkamer. Na de middag heb je de hele dag zon. In elke kamer is er een berging en beneden een box. De woning is op 2 minuten loopafstand van de bos en lommerplein. Net naast de A10. Het is er erg fijn wonen. Je bent centraal maar ook kindvriendelijk en rustig. Fijne buren ook. Ik woon erg graag maar door opkomst van 2 baby's is het woning voor 6 personen erg klein. De huur is 350,- incl. Er is glasvezel aan gesloten. Woonkamer heeft dubbele ramen. We zijn op de eerste etage op de sinjeur semeynsstraat. Zou onze woning een optie zijn voor u?
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: