Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

U naar Amsterdam en ik naar Almere

Gepost door Monique Visser 
Aangeboden: 4 Kamerwoning in Slotervaart op derde verdieping (geen bovenburen) Huur 566 euro.Aanwezig: cv, zolder, balkon, berging, douche
Voorziening in de buurt: bus-/tramhaltes, kindvriendelijk, parkeergelegenheid, park/groenvoorziening, scholen, trein/station, winkels.
Hier 20 jaar met heel veel plezier gewoond, het is een fijne buurt, veel winkels o.a. Dirk v/d Broek, AH etc., bushalte om de hoek en tramhaltes tram 1 en 17 2 min. lopen, en treinstation 5min lopen. Heb je kinderen dan is dit wat voor jullie, want achter is een speelplaats waarop je kijkt via het balkon. 2 basis scholen op loopafstand. Parkeren voor de deur, wel parkeergeld (1,40 p.u 8,50 dagkaart en 45 euro p. half jaar met parkeervergunning en die is makkelijk aan te vragen).De woning heeft beneden een redelijke berging en boven een grote zolder. Niet te vergeten het is vlakbij de Sloterplas en Osdorp,

Gevraagd: 3 Kamerwoning in Almere.
Gevraagd: cv, lift, zolder, balkon, berging, douche, achtertuin
Liefst met: bus-/tramhaltes, parkeergelegenheid, park/groenvoorziening, trein/station, winkels
Door mijn leeftijd wil ik gaan verhuizen omdat het steeds moeilijker word om naar 3 hoog te lopen. Dus ik wil graag een benedenwoning, hoger mag ook maar dan moet er echt een lift aanwezig zijn. Het liefst Almere Stad, Haven, kom met een leuk aanbod dan kijken we verder, maar hou er rekening mee minimaal 3 kamers dus niet reageren als je minder hebt!
Beste Monique,

Misschien heb ik wat u zoekt. Ik woon in Almere-centrum in een 3-kamer appartement middenin de stad op de derde verdieping. Er is een lift aanwezig! Ik heb hier de afgelopen 4 jaar met veel plezier gewoond maar wil heel graag naar Amsterdam verhuizen. Mijn appartement heeft een ruime woonkamer, twee slaapkamers, badkamer met bad, keuken, toilet en een balkon met uitzicht over de winkelstraat (Stationsstraat). Alles is op loopafstand. Ook is er cv, een berging en een douche, ik heb alleen geen achtertuin.. Voor de rest is het appartement en het complex in goede staat.

Ik ben benieuwd of het u wat lijkt:-)

Vriendelijke groet,


Igor
SU
Re: U naar Amsterdam en ik naar Almere
29 september 2017 11:59
Ik ben sugeidis Ik zoek en huis met ruinte. Ik woon en purmerend 5 minnut van het centrum en 1 minnut van de bus haltsmiling smiley
Beste Monique ,

Ik heb een eengezinswoning in Almere stad met 3 slaapkamers een een grote zolder, een nette rustige buurt dichtbij de winkels
De bouwjaar van de woning is van 2001. Ik zou heel graag willen ruilen.

Mocht u interesse hebben hoor ik het graag.

M. Benali
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: