Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Woningruil van reeuwijk naar Rotterdam

Gepost door N.hersi 
prachtige eengezinswoning in Reeuwijk een rustige omgeving.
grote voor en achtertuin, ruime slaapkamers, grote zolder met vaste trap, nabij winkels, scholen, parken, ruime parkeerplaats kortom met alle voorzieningen wat je kan wensen. Je hoeft niks aan de woning te doen qua verven, behangwerk en vloeren, kan gelijk intrekken. Woning heeft een dichte keuken, badkamer en 2 wc. Huurprijs is 684
Ik wil graag met spoed in Rotterdam omdat ik dichter bij mijn familie wil wonen. Als je interesse hebt om in een prachtige rustige buurt te wonen dat centraal in Nederland ligt, neem dan telefonisch contact met me op. Tel: 0640408930
Goeiedag, is het mogelijk de woning te bezichtigen ik heb een woning in rotterda/Rozenburg is net voorbij Spijkenisse
Het gaat om een super ruime hoekwoning met 2 verdiepingen 2 wc badkamer met bad voor en achtertuin open keuken en vaste trap naar zolder moet
Wel wat aan gebeuren maar kortom rustige wijk parkeerplaats voor de deur en kind vriendelijke wijk.


Mvg Wesley Foley 0614417009
Goedemorgen,

Ben je nog op zoek naar een woning?
Zo ja, ik woon in een ruime flat van ongeveer 100m2 in Rotterdam zuid. Bij interesse zal ik je meer info verstrekken.

Hoor graag van je
Goeiedag

Ik heb een drie kamer woning met twee slaapkamer in Vlaardingen. Het is een portiekwoning op eerste verdieping. Waar ik €500,- voor betaal. Met alle benodigde bezienswaardigheden op loopafstand.

Als u intresse heeft hoor ik graag van u.

Mvg, Ashna heb u advertentie gezien op @#$%&

Ik heb een drie kamer woning met twee slaapkamer in Vlaardingen. Het is een portiekwoning op eerste verdieping. Waar ik €500,- voor betaal. Met alle benodigde bezienswaardigheden op loopafstand.

Als u intresse heeft hoor ik graag van u.

Mvg, Ashna
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: