Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

U naar Amsterdam West (Bos en Lommer) ik naar.......

Gepost door Amsterdammer112 
Aangeboden, leuke 2 kamer appartement in Bos en Lommer...3de verdieping, geen buren boven je. Kindvriendelijke buurt.

Alles wat je maar kunt verzinnen is op loopafstand, zoals station, scholen, parken, kinderboerderij, supermarkten etc etc.
Woning is 50M2 en de kale huur is momenteel 372 euro, kan veranderd worden (zie Ymere.nl)

Ik woon er nu 12 jaar met alle plezier, fijne buren etc...mijn vader is overleden en dat brengt wat herrineringen met zich mee, dat is de enige reden dat ik nu wil vertrekken.

Mocht je wat in de belangstelling hebben dan kun je me vrijblijvend een bericht sturen. Minimaal 2 kamers, liefst met balkon.
Ik zou graag naar de omgeving van Amsterdam willen, Hoofddorp, Zaandam bv....in Amsterdam wil ik naar nieuw west, slotervaart, geuzenveldt, osdorp bv.

Groeten.
Hey ik heb een appartementje ook met 2 kamers in hoofddorp en ik zou graag willen ruilen als u belangritelling heeft
Hallo,

Ik heb interesse in je woning.
Ik woon zelf in een groot appartement in een goede buurt in Amsterdam Zuidoost, Reigersbos.
Je zou alleen kamers moeten verhuren om mijn hypotheek te kunnen betalen. hypotheek
Utrecht mischieneenoptie
Re: U naar Amsterdam West (Bos en Lommer) ik naar.......
31 maart 2017 13:51
als U 55 bent heb ik een woning in osdorp (de punt) grote 2kamerwoning groot balkon 2e etage met lift groetjes irma
Hallo,

Ben zeer geïnteresseerd in jouw woning want wil graag goedkoper gaan wonen!
Woon zelf in een leuke gerenoveerde appartement, 3 kamers met balkon, open keuken, in Amsterdam-noord Mosveld.
Ik hoor het graag van je als je belangstelling hebt!
Alvast bedankt, groetjes, Loubna
Ik wil graag met u ruilen als wilt ik woon ook in Noord.
Ik wil graag 3kamer ik heb 2kamer met slaap kamer en open keuken.
wie zou met mij willen ruilen?
u naar almere stad en ik naar amsterdam?
ik heb een twee kamer woning bergene grond huisje het is een hele schattinge huisje voor en achter tuin het staat in een hele rustige plek aan het water en het is meer bedoelt voor de mensen met een groene hand . met auto naar de stad is maar 4 minuten. huurtoeslag is ook mogelijk
Hallo,

weet niet of u inmiddels voorzien bent maar u kunt contact met mij opnemen indien dat niet het geval is. Het betreft een 3 kamer woning in zaandam. Rustige buurt in de omgeving van winkels en niet ver van het centrum.
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: