Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Woningruil Utrecht naar...

Gepost door Saarenmaus 
Woningruil Utrecht naar...
14 augustus 2016 13:32
In de wijk ondiep, ligt een karakteristieke eensgezinswoning, ontworpen door Berlage, met 3 slaapkamers, tuin op het westen en vrijstaande stenen berging. Gunstig gelegen ten opzichte van uitvalswegen, openbaar vervoer, het centrum en de vecht.
Het gaat om een sociale huurwoning

Wij zoeken een eensgezinswoning met 3 slaapkamers, en een tuin in de Gooi (muiden, muidenberg, naarden) en Vechtstreek (nederhorst den berg, nigtevecht, vreeland, loenen aan de vecht, abcoude, weesp, ankeveen).
Re: Woningruil Utrecht naar...
04 oktober 2016 00:05
Beste bewoner,

Ik heb een 4 kamer appartement in mijdrecht mooi ingericht. 3 slaapkamers,
Onlangs nieuwe vloer. Muren opnieuw gestuukt. Ik woon in een rustige wijk met om de hoek een winkelcentrum en het centrum van mijdrecht op loopafstand. ik ben zeer geintreseert in uw woning.
Ik ben zelfs bereid om eventueel een vergoeding te bieden.

u kunt contact met mij opnemen op 0684513936
Re: Woningruil Utrecht naar...
10 oktober 2016 15:14
5 kamer woning zaandam naar utrecht en maarssen centrum
620 €
Amsterdam
woningruil 5 kamer tussen woning grote tuin 4 slaapkamer boven omgeven winkels school vraagt /Maarssen centrum utrecht omgeven max huur 569 Kamer 5/6 woning passendewoning geen flat woning aub
Re: Woningruil Utrecht naar...
29 december 2016 21:52
hallo,
Ik heb een eensgezinswoning in Baarn, grenst aan het gooi. Erg leuk dorp met utrecht, amersfoort, amsterdam en hilversum makkelijk te bereiken.
wonen aan een plansoen in een rustige kindvriendelijke buurt zonder auto geluiden en dicht bij de polder en het baarnse bos. 2 grote slaapkamers en 1 kleine. verder nog een zolder met dakkapel die tot kamer is verbouwd en een voorzolder die als berging word gebruikt maar ook als slaapkamer gebruikt zou kunnen worden. verder nog tuin en schuur.
laat het me horen als u intresse heeft
mvg M
@ Monique J

Wij wonen op de Curacaolaan , bergkwartier Amersfoort , in een ruime 5 kamer portiekflat met 2 balkons op de 1e verdieping temidden van mooie grasvelden en vlakbij bos en uitvalswegen richting snelweg , ook het centrum is op de fiets binnen 10 minuten bereikbaar , bushaltes van verschillende lijndiensten begeven zich in de buurt van de woning . Het is een rustige buurt te midden van veel natuur , er rijden geen bussen door de straat en mijn 2 kinderen kunnen dan voluit spelen .
Op deze woning is huurtoeslag mogelijk .
De woningen worden in januari / februari 2017 gerenoveerd , woningen krijgen betere isolatie , dubbele beglazing , afzuiging in badkamer en toilet , rookmelders , brandwerende deur . Nieuw stucwerk en het toilet en de badkamer worden al begin januari gerenoveerd
Goedenavond.

ik ben opzoek naar een huis in utrecht.
zelf woon ik nu in loenen aan de vecht in een eensgezinswoning met 3 slaapkamers en een zolder met vlizotrap. voortuin en achtertuin en een schuur. betreft een socialehuurwoning van € 675.00 excl. ik hoor graag of u interesse heeft.

groeten Marijke
Hoi hoil ik heb een 4kamer bovenwoning in lombok 5 mij afstand fietsen naar centrum
Ben geintreseerd in u woning daarbij geef ik ook belong uit voor meer informatie kan u mijn mailen mvg Stephanie

Stephanie-tel@hotmail.nl
Hi Marijke,

Wij zijn geïnteresseerd in je woning in Loenen! Ik ben net bevallen vandaar dat we wat laat reageren. Is je woning nog beschikbaar?

Groetjes Saar
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: