Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

u naar Amsterdam Oost wei naar buurt Amsterdam

Gepost door aram 
jij in Amsterdam oost wij ergens in noord Holland - gisteren
ik woon in Amsterdam oost ik heb een sociale huurwoning dichtbij Diemen centrum in rustige buurt 2 kamer woning 1e verdieping aparte deur 2 minuten lopen naar de tram halte en bus dichtbij de snelweg maar niet zo dat je er last van hebt ik zoek en 3 kamer huis ergens in noord Holland het liefst in oost noord Holland
door Aram
hallo
ik heb een ruime 3 kamers woning in Haarlem met groot balkon en ruime kelderbox.de beurt is rustig. de bus naar de stad en het station is 1minuut lopen.het grote winkle centrum is 5 minuten lopen. de school is heel dichtbij.het appartment is zes manden geleden helemaal opgeknapt;helemaal geschilderd en nieuw vloer. ik wil graag naar amsterdam want ik ga naar de universiteit .ik hoop snel van je te horen
hallo


ik woon in wormer (ongeveer 15 km bij amsterdam vandaan )in een 55 plus woning dus u moet dan 55 jaar of ouder zijn een 2 kamer appartement de huur is 495 euro daar zit de service kosten de stookkosten (verwarming) en het water bij in dus een goedkope huur zou u interesse hebben in een ruil?
mvg truu
Heeft u nog steeds interesse om woningruil te doen??
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: