Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

help

Gepost door andrea 
help
15 april 2005 12:44
Hallo ik ben op zoek naar een andere woning vanwege een scheiding
Ik woon nu in zeven bergen maar zoek een huis ergens anders het maakt niet zo veel uit waar het is als het maar ook zoiets is als zevenbergen woon in en leuk huis met een lekkere tuin dicht bij de winkels school en het zwembad dus mooier kan het niet zal je zeggen maar ik ben het hier zat en heb hel wel gehad hier
Groetjes andrea
Re: help
15 april 2005 14:46
denhaag zuidwest
Re: help
15 april 2005 17:27
hoi andrea wat denk je van delft wat is daar de kale huur hier is het kale huur e519
Re: help
16 april 2005 11:21
hallo anderea ik heb een 5 kamerwoning voor en achtertuin grote zolder over het hele huis 2 wc kindvriendelijk school en winkels op loop afstand openbaar vervoer en ns ook ik woon in overijsel mooie omgeving veel groen en veel speel pleintjes voor de kinderen groetjes henny mijn huur is 484 huur subsidie mogelijk. je kan mij bellen op tel 0640665648.
Re: help
20 april 2005 15:52
hallo andrea ik zit in dezelfde situatie als jij en wil hier dus ook weg omdat ex me blijft lastig vallen ik heb gelijk waardige woning huur is 402 euro maar das geen probleem denk ik trouwens het huis staat in brabant vlakbij eindhoven in het plaatsje deurne mail me maar as je intresse hebt
Re: help
21 april 2005 19:47
Dag Andrea,

Ik woon in Gennep, net onder Nijmegen, gelijkwaardig aan Zevenbergen qua grootte, maar wel gezelliger winkelen....

Mijn mobiel; 06 - 24 49 40 34
Re: help
09 mei 2005 19:15
wij weten een huis is eindhoven en die mensen willen ruilen tegen huis in deurne
weet iemand iets ?
Re: help
22 juni 2007 00:10
hallo ik zal heel graag naar zevenbergen willen verhuizen wie kan me helpen aan een woning.
ik zelf heb een huurhuis in dordrecht eengezinswoning met 3 slaapkamers grote tuin en vele winkels en speeltuin enz enz .
ook is de stad op 10min fietsen .
wie weet iemand om te ruilen of een huurhuis heeft voor mij met speod .
ps ik zoek wel een woning met 3 slaapkamers omdat ik ook 2 kinderen heb.
gr corrieandrea schreef:
>
> Hallo ik ben op zoek naar een andere woning vanwege een
> scheiding
> Ik woon nu in zeven bergen maar zoek een huis ergens anders
> het maakt niet zo veel uit waar het is als het maar ook
> zoiets is als zevenbergen woon in en leuk huis met een
> lekkere tuin dicht bij de winkels school en het zwembad dus
> mooier kan het niet zal je zeggen maar ik ben het hier zat en
> heb hel wel gehad hier
> Groetjes andrea
Re: help
14 mei 2017 18:32
Hoi, ik reageer op u advertentie voor woningruil. ik heb aangeboden een nieuwbouw 4 kamer eengezinswoning, waarvan 3 slaapkamers. Woning is voorzien van zonnepanelen. Voorzien van inbouwkeuken nieuwe badkamer en mooie vloer in gehele woning. Kortom nette kante klare woning. Het is een sociale huurwoning huur is €710 met recht op huursubsidie. Woning bevindt zich in hoofddorp, wijk: floriande. Spreekt het je aan, hoor ik het graag. Groet Eliya
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: