Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

WIJ NAAR AMSTERDAM, U NAAR ZAANSTAD, KROMMENIE

Gepost door visser 
WIJ NAAR AMSTERDAM, U NAAR ZAANSTAD, KROMMENIE
08 januari 2016 20:02
Wij naar Amsterdam Oost, Zeeburg, oostelijke eilanden, noord, oud Zuid
3 of 4 kamer woning, begane grond of 1e etage of Flat met lift en leuk balkon.
Huur tot 586,00

U naar Zaanstad, Krommenie. 4 kamer eengezinswoning met grote tuin voor en achter. grote lichte woonkamer met licht laminaat. 2 grotere slaapkamers, 1 kleinere van 2 x 2,5 meter.

CV, douche, ligbad. 3 schuren, vliering.

Scholen, openbaar vervoer, winkels vlakbij.

vriendelijke buren.

Huur 616 euro.

Ik wil graag naar amsterdam in verband met familie.
Re: WIJ NAAR AMSTERDAM, U NAAR ZAANSTAD, KROMMENIE
03 februari 2016 08:53
Hoi, ik woon in Amsterdam Oost, vlakbij Muiderpoort station, Javastraat/Dappermarkt. Ik heb een 3 kamerwoning op de eerste etage. 2 slaapkamers, ruime hal, ruime woonkamer, keuken apart, berging in huis en beneden. Douche en toilet apart. Ivm gezins uitbreiding zoek ik een grotere huis in de buurt v Amsterdam.
ik heb een ruime 3 kamer woning pas gerenoveerd, amsterdam noord tegen over het buikslotermeerplein..
heeft u intresse. woon op de 3 e verdieping lift dubbele berging, grote dubbele balkon ...
ik hoor van u wegens gezinsuitbreiding zoeken wij 4 kamer woning in adam en omgeving
Hoi ik heb 4kmr woning in flat met lift in noord buikslotermeerplein me telnr 0687061961
Re: WIJ NAAR AMSTERDAM, U NAAR ZAANSTAD, KROMMENIE
29 november 2016 20:02
ik heb geen recht op een 4 kamer woning. mijn woning is inmiddels tot 3 kamer woning benoemd.
hallo ik heb een woning in amsterdam noord met 3 slaapkamers en een woning kamer met grot balkon
Hallo allemaal,

Ik wil graag naar adam. Ik heb een 3 kamer woning in Krommenie eigenlijk 4 maar woonkamer is opengemaakt 2 hoog vloer mag erin blijven. Gallerijflat
Hallo heb een eengezindswoning in krommenie assendelft 4 kamer mocht iemand interresse hebben bel me 0633763983
Ik heb een eengezindswoning in krommenie assendelft 4 kamer mocht iemand interresse hebben bel me 0633763983
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: