Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

WIE WIL ER RUILEN IN AMSTERDAM OF OMGEVING

Gepost door chantal 
ik heb een mooi huisje met 3 slaapkamers, grote bad kamer met bad en wc! mooi woonkamer met grote keuken half open, tuin op het zuiden, mooi uitzicht op de tuin want het lijkt net of je in de natuur zit. bergingsruimte.balkon ook op het zuiden, rustige kinder vriendelijke omgeving, openbaarvervoer. alles is net opgeknapt door de woningbouw! de huur is 650 euro HET IS TUINDORP OOSTAAN, IN AMSTERDAM
wat zoek je hiervoor? Wat voor woonruimte?
Aangeboden 3.4k benedenhoekwoning rondom tuin in Amsterdam noord huur 644 gaat naar beneden met een nieuw contract 592 in de tuin een pipowagen als extra kamer boomhut met glijbaan grote berging aan het huis achter het huis een kinderboerderij
Beste Chantal,

ik heb een leuke 3kamer benedenwoning in hoofddorp met 2 slaapkamers en 2 bergingen en een grote tuin. 2 basisscholen op 2 min loop afstand, bushalte op 5 min afstand, winkelcentrum op 7 min lopen en kinderspeeltuin voor de deur. mocht u interesse hebben hoor ik het graag!
Met vriendelijke groet,
Hamza
Beste Chantal
ik heb een leuk 4 kamer masiannette in den haag nieuwe laakhaven kind vriendelijk beurt hoor het graag van u .
MVG Y. Meziani
Beste mevrouw, wat zoek u hiervoor?

Ik heb een vierkamerbovenwoning op de tweede verdieping in Amsterdam Bos en Lommer valkbij Haarlemerweg.

met vriendelijke groeten,
Beste mevrouw, wat zoek u hiervoor?

Ik heb ene vierkamerbovenwoning op de tweede verdieping in Amsterdam Bos en Lommer valkbij Haarlemerweg.

met vriendelijke groeten, Chantal
joke van den noort Schreef:
-------------------------------------------------------
> Aangeboden 3.4k benedenhoekwoning rondom tuin in
> Amsterdam noord huur 644 gaat naar beneden met een
> nieuw contract 592 in de tuin een pipowagen als
> extra kamer boomhut met glijbaan grote berging aan
> het huis achter het huis een kinderboerderij


Beste mevrouw van den Noort,

Wat voor woning zoekt u in de plaats?
Ik ben eventueel geïnteresseerd en woon zelf in Amsterdam Noord, 5 kamer eengezinswoning met achtertuin, vrije sectorhuur €823,-
Ik hoor graag van u!
Jada w
Re: WIE WIL ER RUILEN IN AMSTERDAM OF OMGEVING
28 februari 2017 21:38
12jaar geleden????
Hallo

Ik heb een eengezinswoning in Beuningen een grote dorp van Nijmegen

4 kamer woning 3 slaapkamers een grote tuin achter en geen tuin voor
Een nieuwe keuken
1 wc 1 grote douche kamer
Een grote zolder om spullen op te bergen
Huur is 643 euro
3 minuten lopen is bushalte en Nijmegen centrum is ongever 18 minuten met de bus. Dicht bij mcdonals , 10 minuten lopen grote centrum van Beuningen AH,ALDI,JUMBO, LIDL, BRUNA allees hebben wij dicht bij.


Ik zoek zelf een minimaal 4 kamer eengezinswoning.

voor meer informtaie mag bellen of appen op 0683145574

Hoop dat er iemand is die woningruil wilt doen

Groetjes
kavleen
Hoi ik heb een 2 kamer woning 1 e etage betondorp Amsterdam oost / Watergraafsmeer ... Voor intresse kan je me mailen
Hallo,

Ik heb een woning in Amsterdam West. Begane grond. 2 kamers met tuin en wil graag ruilen. Ik hoor graag van u.
Contact
08 maart 2017 22:39
Hallo allemaal 4 kamers appartement + apart eetkamer 10 meter lang balkon in centrum van Diemen. Als gerenoveerd hele huis geleg in laminaat. Reacties bellen. 0207526757 of 0686623970
4 kamer eengezinswoning in tuindorp nieuwendam bij het purmerplein. Huur 707 huurtoeslag mogenlijk.
Voor en achter tuin.
Ik wil ook ruilen, 4 kamerwoning in Amsterdam Slotermeer 1 hoog, wil graag naar groot en in west.
Ik heb n 3 kamer woning aan de gutserstraat en wil graag ruilen met een benedenwoning
Heeft u intresse?
Ik woon zelf ook in tuindorp aan de gutserstraar heb 3 kamerwoning met lift wil graag ruilen met beganegrobd met tuin
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: