Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Eengezinswoning in Alkmaar e.o gezocht!!

Gepost door marieke 
Ik zoek een eengezinswoning in Alkmaar, Koedijk of Sint Pancras.
Ik heb te ruil een 3 kamer eengezinswoning zonder zolder in Purmerend (nabij Amsterdam), woning wordt netjes bewoond en is voorzien van Laminaat en nieuwe keuken.

Ook heb ik diverse driehoeksruil opties, waaronder: Een 5 kamer eengezinswoning in Hoorn met de mogelijkheid om een garage bij te huren (huur 565,-), een 3 kamerflat in Groningen, een eengezinswoning in Vlissingen, een driekamer woning in Rotterdam met zolder op 1 hoog, 4kamer benedenwoning met tuin in Midden Beemster, 3 kamerflat in Ijmuiden vlak bij het strand, Ruime 2 kamerwoning in Amsterdam oost, een 4 kamer eengezinswoning in Oudkarspel, 3 kamerflat in Almere op de b.g., 3 kamer etage woning in Rotterdam West en een Eengezinswoning Middenmeer, 3 kamer etage woning in Velserbroek. Deze mensen hebben op mijn advertentie gereageerd.
marieke
Re: Eengezinswoning in Alkmaar e.o gezocht!!
03 september 2008 18:56
Inmiddels heb ik diverse andere woningen voor een driehoeksruil aangeboden gekregen waaronder een 5 kamer maissonette woning in Haarlem, een 5 kamer eengezinswoning in Purmerend (vrije sector), een 4 kamer etage woning in Purmerend, een 4 kamer eengezinswoning in Zeeland.
Zit er voor u iets tussen laat dan een berichtje achter. Zit er niets tussen maar heeft u wel een eengezinswoning in Alkmaar en bent u op zoek naar een ruil, misschien kunnen we samen op zoek naar een driehoeksoptie.
Geachte adverteerder,

Waarschijnlijk is deze advertentie niet meer geldig
Maar het is het proberen waard
Ik woon in Alkmaar(koedijk)
In een 3 kamer woning en zou graag naar Purmerend willen met mijn twee kinderen omdat mijn familie daar woonde


Ik hoop op een reactie van u zodat wij hier misschien verder op in kunnen gaan

Met vriendelijke groet,

Janay Loswijk
is deze woningruil, driehoek nog geldig?
groeten uit koedijk,..pauline
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: