Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Jij naar Durgerdam, wij naar sociale huur Noord- of Zuid-Holland

Gepost door Reinier 
Jij naar Durgerdam, wij naar sociale huur Noord- of Zuid-Holland
23 januari 2016 13:51
Bijzondere vrijstaande woning in Durgerdam.

Beschermd dorpszicht vlakbij centrum Amsterdam en direct vanaf ring te bereiken.

In 2013 volledig gerenoveerd.
Van veel luxe voorzien, oa inbouw witgoed, eikenhouten vloer, vloerverwarming, houtkachel, verwarmde/verlichte kruipruimte, etc.

3 ruime kamers over 2 verdiepingen, eigen schuur, tuin en efficiƫnt ingerichte bergruimtes.

Er zal een nieuw contract opgesteld moeten worden met de verhuurder, indicatie kale huur is 1040,-


Een bijzondere plek waar wij graag gewoond hebben, maar wegens omstandigheden willen wij terug naar de sociale sector.

Wij zijn op zoek naar een sociale huurwoning in de randstad op de begane grond, minimaal 75 m2 in een kindvriendelijke omgeving.
Is de huurwoning in Durgerdam nog beschikbaar?

groet, David
Dag David,
Ben je nog opzoek naar een woning?

groet,
Ik heb een hele fijne woning in Amsterdam West. Begin admiraal de ruijterweg, 10 min van leidseplein. 75-80 m2, een eetkamer met glas in lood en suite en woonkamer. Dubbel glas. Relatief nieuwe CV. Badkamer met ligbad en aparte toilet. Grote slaapkamer met openslaande serre deuren en balkon. Kleine studeerkamer en grote zolderkamer boven (aparte trap). 3e verdieping, alleen onderburen. Tram 7,12,13,14 stopt voor de deur. Zonnig, ruim, heerlijke woning maar wil zelf graag een tuin/meer landelijk wonen.

Huur 740 euro, maar door indeling service kosten en water evt recht op huurtoeslag.
Benieuwd naar jullie woning! Buren, huur, etc. Graag per mail.
Heb sociale eengezinswoning in dordrecht
Wil graag ruilen
Gr. Helin
Hallo, heb een eengezinswoning in Uithoorn met een grote zolder en een tuin op het zuiden.
4 slaapkamers 2de etage.
Hoi Kew,

Ben je nog steeds op zoek naar een landelijk gelegen huis dichtbij Amsterdam?

Laat me weten want misschien heb ik iets voor je.

Groet Nathalie
natnaus@hotmail.com
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: