Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Wij 3 kamer woning A'dam West, U 4 kamer woning A'dam West!!

Gepost door Evelien Niemeijer 
Voor mijn schoonouders op zoek naar een (minimaal) 3 kamer woning in Amsterdam West. Liefst op de begane grond met tuin, anders een woning waar een lift aanwezig is (ivm gezondheid), en in dat geval is een balkon een must.

Woning van mijn schoonouders bevindt zich op de Tollensstraat, zijstraat van de Kinkerstraat. Woonkamer, gesloten keuken, en boven een badkamer en 3 slaapkamers! Twee balkons aan de voorzijde (straatkant), twee balkons aan de achterzijde (gemeenschappelijke tuin).

Toplocatie!
Re: Wij 3 kamer woning A'dam West, U 4 kamer woning A'dam West!!
23 augustus 2016 14:31
interesse in een kleine 4kamerwoning bij mercatorplein de baarsjes? tweede verdieping met huur van 450 euro?
Rosita Schreef:
-------------------------------------------------------
> interesse in een kleine 4kamerwoning bij
> mercatorplein de baarsjes? tweede verdieping met
> huur van 450 euro?

Wij zijn op zoek naar een woning zonder trappen, heeft u dat?
Anders een woning met lift, dat mag ook.

Ik hoor graag!

Met vriendelijke groet,

Evelien
Re: Wij 3 kamer woning A'dam West, U 4 kamer woning A'dam West!!
25 augustus 2016 21:52
Hoi evelien,

We hebben helaas woning met trappen
Niemand interesse? Dit is een super goedkope woning midden in de Kinkerbuurt!
Ik heb een prachtige nieuwbouw van met 3 kamer op de Jacob van lennepkade en in verband met gezins uitbreiding ben ik op zoek naar een grotere woning het is een zijstraat van de kinkerstraat met lift en heerlijk rustig
Hoi!
Ik woon in drie kamers huis, met goed uitzicht op de natuur in de buurt van het Stadspark-Osdorp en Hoekens rivier, met ongeveer 5 minuten afstand van de Osdorp-Shoperade en minder dan twee minuten van de tram / bushalte.

Adres: 1068 GZ, van suchtelen van de haarestraat
Woonoppervlak: 50-75m2
Stadsdeel/wijk: Niew-West (Amsterdam)
Etage: 2e verdieping
Huur: 463,-
3 kamerwoning in Osdorp met 2 balkons.
Er is een box .
Ik wacht op uw reactie.
Groetjes

Ik zoek een woning met minimal 3 slaapkamers, en me maximaale huurprijs € 650
Reactie op: somgalaxy@yahoo.com
Beste sanaa

Mijn auders heben 5 kamer woning in nieuw west
Intresse.

Gr az
Hi Evelien,

Ben je nog steeds opzoek naar een woningruil? En hoeveel is de huur waar je nu in zit en wat wil je uitgeven. Wij wonen namelijk in een zeer ruime benedenwoning met 3 slaapkamers en een grote woonkamer. Alle deuren zijn ook heel breed, dus voor minder validen mensen is dit perfect. Er is een voor en achtertuin. Ook is er een berging die je kunt gebruiken als washok. De badkamer is ook heel ruim en die heeft een toilet. Ook is er een extra toilet naast de berging, dus dat is fijn. De huur is €980, dus ik weet niet wat jullie willen uitgeven.

Wij zijn er met z'n tweetjes dus wij zijn op zoek naar iets goedkopers.

Ik hoor graag van je,


Gr,
Marjam
06 43 97 84 62
Ik heb mooi 3 kamer woning in goede Onderdelen complx met lift als je nog wil ruilen
Hoi Evelien,

Ben je nog steeds op zoek naar een woningruil? Ik woon in een benedenwoning in Amsterdam West om de hoek bij het Mercatorplein. Het betreft een 2 kamerwoning van 40m2 inclusief een tuin. De huur is rond de 550 euro. Mocht je interesse hebben kan je altijd een afspraak maken om mijn huis te komen bekijken. Je kan mailen of bellen naar dit nummer: 0613539219
Bedankt en misschien tot snel.

Groetjes, Michiel
Hallo

Ik woon in osdorp nieuwwest nieuwbouw met lift
6 hoog 3 kamer woning en open keuken

Laa me weten of u intresse heeft
Groetjesy
Hi Evelien,

Zoek je nog een ruil? Wij hebben een apartement op begande grond in Kanaalstraat met tuin. Alles gelijkvloers dus.
We zijn erg geinteresseerd in een ruil.

Hoor graag van je,

Mvg

Anne
Goede Avond,

Ik heb zelf een 3 kamer Appartement aan de akersingel in Osdorp, prachtige woning. een hoekwoning, in 2006 gebouwd. lift is aanwezig met een prachtige grote balkon.

Met vriendelijke groet,
Sarah
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: