Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

woning ruilen in Rotterdam

Gepost door Rachida_ 
woning ruilen in Rotterdam
21 oktober 2015 21:57
Ik woon in een eengezinswoning in Rotterdam zuid in de wijk pendrecht de woning heeft 4 slaapkamers en een achtertuin.
Ik zoek naar een woning het liefst in de wijken Charlois,hillesluis,afrikaanderwijk,bloemhof en ik sta ook open voor een woning in rotterdam west.
Re: woning ruilen in Rotterdam
22 november 2015 20:50
Hallo rachida ik ben zeer geinterseerd in de woning ik heb zelf een flatwoning 3 kamerwoning met grote keuken en grote balkon en grote woonkamer en grote slaapkamer en een kinderkamer iets kleiner dan de andere
Re: woning ruilen in Rotterdam
22 november 2015 22:22
Re: woning ruilen in Rotterdam
24 november 2015 19:45
Hoi rachida ik woon in rotterdam Noord 4 kamerwoning op de tweede etage grote keuken grote woonkamer heb 2 balkons rustig omgeving winkels ales op loop afstand. Ben je geïnteresseerd bel is sneller 0633364681 gr samia
Re: woning ruilen in Rotterdam
02 december 2015 17:00
Hoi rachida
Ik woon in Rotterdam west delfshaven ik heb driekamerwoning in een flat eerst verdeping
Gr Soumaya
Re: woning ruilen in Rotterdam
03 januari 2016 00:47
Ik woon in rdam zuid op 5min afstand van de markt en heb 1 2kmr woning.
Re: woning ruilen in Rotterdam
03 januari 2016 07:43
Rotterdam zuid sportdorp 3 kamer woning met tuin
Hoi rachida
ik woon in rotterdam zuid (charlios) ongeveer 10 min van zuidplein in een eengezinswoning met 3 slaapkamers. En een achtertuin.

Heeft u interrese of meer vragen kunt u mij gerust e-mailen.
Re: woning ruilen in Rotterdam
07 januari 2016 02:09
sma
Re: woning ruilen in Rotterdam
10 januari 2016 15:18
Salam Rachida ik woon in Rotterdam-Zuid IJsselmonde met drie grote slaapkamers een grote woonkamer en een open keuken met 2 balkons het is op de eerste verdieping. 3 minuten verderop een winkelcentrum Keizerswaard. Mooi en rustig omgeving. Heeft uw interesse dan hoor ik dat graag via mijn mail: so_so_zwina@hotmail.com
Hoi rachida ik woon Rotterdam noord 4 kamer woning huis is groot hoek woning 2 balkons het huis is betegeld ik zou zeggen moeite waard om te komen koken bel voor afspraak op tel: 0633364681.groetjes samia
hallo,

ik woon in afrikaanderplein tegen de markt aan, ruime 4 kamer woning 1ste etage. hoor graag van je.

vg,

yunus
Re: woning ruilen in Rotterdam
11 april 2016 23:24
Goedenavond ik heb een 4 kamer beneden woning in de esch met tuin
Hoi ik woon in Rotterdam zuid benede tussen Wonin
Grootte woning heb geen trappen gelijkvloers 4 kamer woning is het wat voor jou bel mij op nummer 06-43250012
hi Ik heb interresse in jouw woning

ik woon op katendrecht achter deliplein. 3 kamer woning
Re: woning ruilen in Rotterdam
04 augustus 2016 16:18
Ik heb een maisonette woning op de 2e in Oud Charlois. Het is een 4 kamer woning. Slaapkamers en badkamer boven. Beneden ruime keuken, toilet en woonkamer. Ook een Ruim balkon en opberg ruimtes. Vanity.neiden@hotmail.com
Leila
Re: woning ruilen in Rotterdam
10 augustus 2016 09:12
Hallo allemaal heeft iemand interesse in een 4,5 kamer flat in rijswijk hoor het graag Mvg leila
gurkan
Re: woning ruilen in Rotterdam
29 augustus 2016 16:02
clau Schreef:
-------------------------------------------------------
> Hallo rachida ik ben zeer geinterseerd in de
> woning ik heb zelf een flatwoning 3 kamerwoning
> met grote keuken en grote balkon en grote
> woonkamer en grote slaapkamer en een kinderkamer
> iets kleiner dan de andere

waar in rdam woont u en wat is de huurprijs?

ik heb een 5 kmr benede boven flatwoning met eigen berging entree op eerste verdieping ik woon in schiedam de metrostation parkweg bevind zich op tien sec loopafstand basisschool en middelbare school in de wijk met daarachter de winkelstraat nolenslaan.het centrum van schiedam is op 5-10 minuten loopafstand.het is zeer goed te bereiken via de snelweg of openbaar vervoer het is hier ook gratis parkeren.met de metro ben je binnen tien minuten hartje stad van rotterdam.het huur bedraag 386euro huursubsidie mogelijk.ik woon hier nu 4 jaar maar ik wil eruit het huis is veel te groot voor mij ik wil terug naar rdam dichtbij het centrum als het mogelijk is.meer info kan je altijd mailen toksoy.gurkan@gmail.com of bellen 0624497944 whatsapp nummer is 0644076836.
Gürkan
Re: woning ruilen in Rotterdam
29 augustus 2016 16:23
Ermina Schreef:
-------------------------------------------------------
> Goedenavond ik heb een 4 kamer beneden woning in
> de esch met tuin


wat is de huurprijs?

ik heb een 5 kmr benede boven flatwoning met eigen berging entree op eerste verdieping ik woon in schiedam de metrostation parkweg bevind zich op tien sec loopafstand basisschool en middelbare school in de wijk met daarachter de winkelstraat nolenslaan.het centrum van schiedam is op 5-10 minuten loopafstand.het is zeer goed te bereiken via de snelweg of openbaar vervoer het is hier ook gratis parkeren.met de metro ben je binnen tien minuten hartje stad van rotterdam.het huur bedraag 386euro huursubsidie mogelijk.ik woon hier nu 4 jaar maar ik wil eruit het huis is veel te groot voor mij ik wil terug naar rdam dichtbij het centrum als het mogelijk is.meer info kan je altijd mailen toksoy.gurkan@gmail.com of bellen 0624497944 whatsapp nummer is 0644076836.
Gürkan
Re: woning ruilen in Rotterdam
26 september 2016 10:09
Hoi...ik wou Ff weten of je al een woningruil hebt gevonden
Want ik woon in een galerijflat 2e verdieping in lombardijen en
Wilt graag een benedenwonig..mijn telefoonnummer is 0640047168
Het liefste in lombardijen of in de buurt
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: