Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

WONINGRUIL ALMERE / ALMERE OF LELYSTAD

Gepost door sally 
hallo ik woon in almere stad .in eengezieenswoning met 3 slaap kamer en grote ahter en voor tuin als heb je interes mjin nummer is 0684628674
Hallo .heb je mischeen nog interes voor almere.ik graag horen van u.grotjes nora
beste nora,
mijn naam is lyana rodts en wil graag woningruil doen van almere haven naar stad. ik weet niet waar je naar op zoek bent maar ik bied aan 2 kamerwoning met balkon voor 412 euro per maand in het centrum van almere haven op 3 min loopafstand van centrum haven en bushalte.

mvg

lyana rodts
Amla Schreef:
-------------------------------------------------------
> hallo ik heb een 4 kamer eengezinwoning in almere
> buiten met zolder. vlak bij winkelcenrum doemere
> en scholen ,en vlak bij bushalte.
> u kunt mij bellen . mijn tel. nummer is
> 06-26973056
>
>
>
>
> Met vriendelijke groet,
>
>
> Amla
Waar zou je heen willen verhuizen dan?.
Ik heb een hele mooie woning in lelystad haven namelijk
goeiedag.
ik kijk nu via deze weg om terug te keren naar almere.
ik ben al enige tijd ingeschreven voor een woning in almere maar het wil niet vlotten.
wij hebben een huis in lelystad-haven(net de dijk over)10 minuten van almere buiten
het is een eensgezins woning met 2 grote slaapkomers en zolder-kamer.
er kunnen 2 autos voor op de oprit staan en heeft een achtertuin van circa 20 mtr.
aan de achtergevel heb ik zelf een mooie grote veranda van 3 mtr geplaats die je gratis mag overnemen
daarachter is een speeltuin en veel water in de omgeving waar ook zomers gezwommen kan worden.
loopafstand van de oostvaardersplassen
ik heb hiervoor altijd in almere gewoond dus vandaar dat als we toch gaan verhuizen wil ik daar weer terug heen.

intresse?

adres is purmer 97 te lelystad haven

0685747792
Graag amla...
Heb je net gebeld maar ik denk het verkeerde nr...?
Hallo heeft u zolder
Gr
ja is met zolder
Goededag Ik heb een eengezinswoning in lelystad 2 ruime slaapkamers en een zolder grote voor en achtertuin. Ik hoor graag van u.
Hi,

Ik wil graag de woning bezichtigen als het kan?En hoe hoog is de huur?
Ik heb zelf een luxe 3 kamer woning in lelystad de huur is 690 pm het is op 1 hoog en eventueel kunt hij ook geruild worden want ik zoek een benedewoning.ik ben ook
telefonische te bereiken op 0628446564 Ik verneem graag van u terug.

Van Jeffrey Jordan
Hi, Ik wil graag de woning bezichtigen als het kan?En hoe hoog is de huur? Ik heb zelf een luxe 3 kamer woning in lelystad de huur is 690 pm het is op 1 hoog en eventueel kunt hij ook geruild worden want ik zoek een benedewoning.ik ben ook telefonische te bereiken op 0628446564 Ik verneem graag van u terug. Van Jeffrey Jordan
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: