Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

woningruil van amsterdam naar heemskerk/beverwijk/uitgeest

Gepost door ada 
Ik heb een 3 kamer galerij-flat (4e etage) in Amsterdam Noord (molenbuurt) dichtbij winkels en de ring A10
Ik zoek met spoed een benedenwoning of flat (met lift) in Heemskerk, Beverwijk of Uitgeest.
Mijn huurprijs is ongeveer 550 euro. Ik zoek ook een woning met ongeveer die huur.
Hallo Ada,


Is de Rijp een optie?
Ivm driehoeksruil A'dam-De Rijp- Arnhem, zoek ik iemand die interesse heeft voor een 3 kamer beneden woning met tuin in de Rijp huur is iets minder dan 400 euro.
Bij interesse graag mailen naar:
pdv-woningzoeker@hotmail.com en dan volgt meer info

Groet Peet
Hallo peet,

Nee, De Rijp is geen optie voor mij. Ik wil echt alleen naar Heemskerk, Beverwijk of uitgeest

Succes verder!
Ada
hi ik 5een eengezinswoning in broekpolder beverwijk het is nieuwbouw woning zeer netjes . huur is 750 ALS JE INTERESSE HEBT BEL 0685507793
Beste heer/mevrouw

Naar aanleiding van uw advertentie wil ik u graag op een nieuw initiatief wijzen, namelijk De Ruilmakelaar.

De Ruilmakelaar is een gratis woningruil website voor koopwoningen en huurwoningen. Wij streven ernaar een toegankelijk platform te bieden waar huiseigenaren elkaar kunnen ontmoeten om tot een mogelijke woningruil te komen.

Met Vriendelijke groet,

Jelmer Vet
info@deruilmakelaar.nl
www.deruilmakelaar.nl
Beste, ik heb mooie nieuwe appartement in uitgeest en ik zou graag willen inruilen met Amsterdam. Heb je nog interesse.

Mvg
Beste,

Ik zou graag een woningruil willen doen, Ik kom zelf uit Heemskerk uit een eengezinswoning. Best wel ruime woning.
Huurprijs: 530 euro.
Achtertuin en voortuin, ook hoeft er niks aan gedaan te worden thuis want alles is vernieuwd.
Je kunt me bereiken als je hierover wilt praten op dit nummer:
0685334349.

Ik hoor graag van je.

Met vriendelijke groet,
Dounia.
Beste

Wij zijn zeer geïnteresseerd in uw woning.

Wij wonen in een hele ruime maisonnette in de wijk breedweer. 5 kamers, hele grote badkamer, zeer ruime zolderverdieping.
Kindvriendelijke buurt etc.

De huur bedraagt 730,-

Ik hoor graag van je.

Met vriendelijke groet,
Jedy
Reageren Reageren met quote
hello ik heb mooe huis in Amsterdam west 2 kamer,ik wil beverwikj 3 of 2 kAMERS MEER INFORNMATIE SEND MY EMAIL FAFRTUN 27@GMAIL.COM.
Goedemorgen,
Ik ben zeer geïnteresseerd, zelf woon ik nu in beverwijk en wil graag naar amsterdam verhuizen. Mijn portiekwoning heeft 2 slaapkamers en een woonkamer, keuken balkon en opslag, in rustige omgeving!
Bel me, 0625242936
Groetjes Gigi
Ik heb een flatwoning in heemskerk 3 slaapkamers gezellig buurt winkels dichtbij 2min lopen nog nieuw ,van binnen heel netjes grote kamers !huur bedragt 440euro!

Ik ben op zoek naar en woning in amsterdam !!!
Bij intresse even bellen aub 0684571721 of a.arfo2017@outlook.com
ik heb een ruime appartement in wijkerbaan centrum te beverwijk
3slaap kamers woon kamer
niewe keuken en badkamer
centrum vlakbij van beverwijk en bazar
en tata steel
ben op zoek naar een wooning in alkmaar en of amsterdam


ben op zoek naar wooning in centrum amsterdam en of alkmaar

mijn mail is :linditasokoli@gmail.com
mijn tel num is:0617973567
Is wormerveer een optie is vlakbij uitgeest?
Hoi , is dat nog beskhikbaar?
Hoi
Ik heb een flat in heemskerk en ik wil naar amdam
Als heeft u interesse bel me aub
0654976408
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: