Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

U Amsterdam(gein)Geen hoogbouw ik Amsterdam(gein) en omstreken? tuin is de wens

Gepost door brandon 
U Amsterdam(gein)Geen hoogbouw ik Amsterdam(gein) en omstreken? tuin is de wens
03 januari 2016 13:03
Hoi,
Ik bied aan een ruime huur appartement van 90 m2 gelijkvloers, 4 kamers waarvan 3 slaapkamers, ruime badkamer en keuken, inloopkast, douche en wc net opgeknapt. Bus-/tramhaltes, kindvriendelijk, parkeergelegenheid, park/groenvoorziening, scholen, winkels zijn gelegen in de buurt. De buurt is zeer kindvriendelijk
Alles is op loop/fiets afstand. De woning heeft centrale verwarming. De huur is 628 netto.
De woning ligt tussen winkelcentrum gein en reigerbos en op de rand van gaasperplas.

De appartementen zijn 3 hoog waarvan de derde tevens een maisonnette is. Het appartement dat ik aanbied bevind zich op de eerste etage.

Geen hoogbouw in de buurt.

Als u van de natuur houdt is deze omgeving misschien wel iets u? Binnen 30 seconden loopt u in de Gaasperplas!!

Ik ben opzoek naar een 4 kamer woning in Amsterdam liefs met tuin.

Ook in gein, ouder kerk aan de Amstel, duivenrecht, Diemen , weeps etc etc etc. Geen Bijlmer, bullewijk, kraaiennest, Ganzenhoef, Purmerend en Almere. Noord is bespreekbaar!!!

Ben bereid overname kosten te betalen als dat nodig is.



11 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 07/01/2016 07:03 door brandon.
Hoi, ik heb interesse, mijn eengezinswoning is in Purmerend Zuid. Openbaarvervoer
Is zeer vlakbij en is 20 min van Amsterdam centraal. Voor interesse kunt u mij mailen jamalseddik@gmail. com.
Re: U naar Amsterdam(gein)ik naar Amsterdam en of omstreken?
06 januari 2016 13:27
Hoi,
Ik heb u meedere Pm, s gestuurd maar deze komen niet aan?
Om hoeveel oppervlakte gaat het en hoeveel kamers heeft u.

Mvg

Brandon
Hi,

Ik ben ook wel geinterreseert. alleen is mijn woning vrijesector 4 kamer eengezinswoning.

gr,

Samantha
Re: U Amsterdam(gein)ik Amsterdam(gein) en omstreken? tuin is de wens
07 januari 2016 01:11
Hoi,

Wat is je huurprijs en waar is het?

mvg

Brandon
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: