Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

jij naar rotterdam ik naar utrecnt

Gepost door a.correia 
jij naar rotterdam ik naar utrecnt
17 april 2015 21:47
Wil graag mijn woning ruilen om dichter bij mijn kids te zijn woon in een mansionet vier kamen woning 1 kleine kamer een grote en een normale kamer de woon kamer is groot boven heb je nog zolder en douche beneden wc de woning licht in een rustige
Buurt in Rotterdam Blijdorp namelijk berijdbaar met auto en openbaar vervoer winkels op loop afstand wil je met mij ruilen bel dan naar deze nummer 0659777626.

Groeten,
A.correia



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 18/04/2015 14:18 door a.correia.
Hallo

Wil graag mijn woning ruilen om dichter bij mijn famillie te zijn,heb een gezinswoning in friesland(leeuwarden)
Het huis heeft 5 kamers,een groote achter en voor tuin,en ook een schuur,in omliggende omgeving zijn veel winkels te vinden,zijn er ook genoeg schoolen in de buurt.Het is een hele leuk en prettig buurt,deze buurt is gebouwd in 2011,er zijn nog vrij nieuwe huizen,ben zelf ook op zoek naar ruimere een gezinswoning.
Bij interesse of vragen kunt u mailen of bellen met 0618739730.

Met vriendelijke groete,
Hassan
Re: jij naar rotterdam ik naar utrecnt
17 mei 2015 16:48
Hoi,

wij hebben een prachtig 3 kamerapartement in 55+ flat. 5 minuten met de bus naar Utrecht cs. Iets voor u?

mvrgr, M. van Buuren
Hoi ik heb een mooie woning met tuin een 4 kamerwoning in Maarssen naast het station. Bij interesse mail me naima_424@hotmail.com
Hoi ik heb een mooie woning met tuin een 4 kamerwoning in Maarssen vlakbij het station. Bij interesse mail me naima_424@hotmail.com
naima
Re: jij naar rotterdam ik naar utrecnt
02 juni 2015 20:30
Ik bel naar dat nummer maar gaat niet over. Ik heb interesse in uw woning... laat me weten aub
Hoi, wij hebben een mooie en grote 5 kamer appartement in zoetermeer.
Meer info? Reageer dan via mail.
Dag Yvon

Is dat een gezinshuis of een flat?Wil meer info,liever via telefoon.
Dag yvon

Ik wacht nog steeds op u antwoord

M.V.G
Hassan
Re: jij naar utrecht ik naar rdam
29 december 2015 12:43
Beste mevrouw Correia,

Wij hebben een 4kamer woning met eigen ingang in centrum van Utrecht nabij centraal station. Als je nog op zoek bent laat me weten. Wij willen heel graag naar Rotterdam om dichtbij familie te zijn.

Num: 0622982416

Vilma Martins
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: