Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

HUIS ARNHEM 530 PM voor iemand waar ook in Nederland

Gepost door iceland33 
HUIS ARNHEM 530 PM voor iemand waar ook in Nederland
01 november 2015 13:21
Huis in Arnhem 530 euro per maand voor iedereen die, van waar ook in Nederland, graag naar Arnhem wil verhuizen.

Het is een beneden hoekwoning in een volksbuurtje.Doordat het hier zo gezellig is,woon je hier niet super rustig.Het plafond is van hout in plaats van beton en dat merk je zeer zeker wel qua lawaai van boven.De bovenburen zijn overigens wel netjes en rustig.Het heeft 2 slaapkamers en een achtertuin en is pas geleden gerenoveerd en is netjes.

Het huis vind ik zelf niet zo geschikt als definitief huis omdat het hier toch wel wat rumoerig is doorgaans in deze buurt,maar voor iemand die kosten wat kost graag naar Arnhem wil vanwege werk bijvoorbeeld,die kan hier wat mij betreft snel terrecht.Je gaat gewoon een jaar lang na je werk barbequee-en en biertje drinken met de andere mensen hier en daarna zoek je zo langzamerhand een rustigere buurt.Dat het hier niet superrustig is,is niet m'n reden om hier weg te gaan(het is hier dus best gezellig),ik kan er zelf wel tegen maar ik wil het wel graag van te voren duidelijk zeggen.

Driehoeks woningruil is de manier om van waar ook in Nederland dit huis binnenkort te krijgen.

Kom je bijvoorbeeld uit Amsterdam(of Groningen?,Eindhoven?Maastricht?) dan zal ik iemand uit Nijmegen of omgeving moeten vinden die graag naar jouw huis verhuist,waar je huis in Nederland dan ook staat.Dit lukt vooral goed als je vanuit een grote bekende stad komt.

Door deze methode(met dus 3 verschillende huurders) kan ik dan naar Nijmegen of omgeving verhuizen.Ik accepteer in principe elk huis in Nijmegen of omgeving tot +/- 600 euro.De kans is daarom groot dat het doorschuiven van 3 huurders naar elkaars huizen wel zal lukken.

Als je belangstelling hebt voor dit huis in Arnhem,laat het me weten;ik zoek dan alle mogelijkheden uit voor de driehoeks woningruil.



4 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 03/11/2015 15:10 door iceland33.
Re: HUIS ARNHEM 530 PM voor iemand waar ook in Nederland
02 november 2015 12:47
U wilt dus van Arnhem naar Nijmegen?

Kunt u mij mailen svp?
Re: HUIS ARNHEM 530 PM voor iemand waar ook in Nederland
03 november 2015 10:08
Re: HUIS ARNHEM 530 PM voor iemand waar ook in Nederland
03 november 2015 15:14
smiling bouncing smileyWie o wie?

Wie wil er dus naar Arnhem?Laat 't wetenspinning smiley sticking its tongue out
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: