Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Amsterdam de Pijp naar elders in Zuid/Baarsjes

Gepost door Chantal83 
Amsterdam de Pijp naar elders in Zuid/Baarsjes
25 augustus 2015 16:42
Hallo.

Ik heb een appartement in de Pijp, van Woustraat hoek kade aan het water. Het betreft een 4 kamer appartement op de eerste etage. Totale oppervlakte is rond de 60-65m2


Ik bied aan:
Indeling:
Aan de voorzijde de woonkamer met opening naar de zijkamer welke dient als eetkamer. Hier kan een deur in gezet worden en gebruikt kunnen worden als extra slaapkamer.
In de woonkamer bevinden zich 2 kasten en een marmeren schouw. Dubbele beglazing en cv. De kozijnen, muren en plafond zijn netjes afgewerkt.

Eetkamer heeft vrij uitzicht over het water en de brug naar de Rijnstraat.

Middels de gang kom je in de overige kamers. Een simpele badkamer. Douche en toilet.
De keuken voorzien van aanrecht aan beide zijden. Wasmachine aansluiting en deur naar het balkon.

Slaapkamer 1: ongeveer 9 m2 met schuifpui naar het balkon. Deze kamer heeft ook een wasmachine aansluiting.
Slaapkamer 2: ongeveer 12 m2 ook aan de achterzijde/binnentuin van de woning en heeft een wasbakje en 2 bergluiken.

Het balkon over de gehele achterzijde en heeft een bergkast.

Er is geen aparte zolder berging aanwezig. Ik heb geen onderburen en geen zijburen ivm. winkelruimte. Dus ideaal voor een muzikant, klein kind smiling smiley Verder is het een lekkere lichte woning.

Ik huur bij een betrouwbare makelaar. Huursubsidie aanvragen is mogelijk. De huur is 525 bruto per maand dat is inclusief water en cv service. Het is een sociale huurwoning. De woning is redelijk zuinig, ik betaal zelf maximaal 75 euro aan energiekosten per maand.

Alle kamers zijn voorzien van dubbele beglazing, cv en een teak laminaat vloer. De muren zijn in alle kamers wit. Voor een sociale huurwoning is mijn woning netjes onderhouden. Het is geen nieuwbouw maar oud bouw. Leuke geweldige buurt. Ik heb hier 6 jaar met plezier gewoond maar in verband met de school van mijn zoontje wil ik naar een buurt dichtbij zijn school.

Ik zoek:


Een 3 kamer appartement, 2 slaapkamers zijn een must. In de volgende buurt; Stadionbuurt, Schinkelbuurt, Hoofddorppleinbuurt, Marathonbuurt, Oud-West, Baarsjes ( bv bij Surinameplein) Rivierenbuurt. Geen Oost, Noord etc. Huur tot 600 euro per maand. Sociale huur. Iets opknappen aan de woning is geen probleem. Geen voorkeur kwa etage of straat. Rustige straat of winkelstraat zijn beiden welkom. Je woont immers in Amsterdam winking smiley

Groetjes Chantal
Goedendag Chantal83,
Ik heb interesse in jou woning.
Ik woon in Amsterdam de baarsjes in 3kamer woning op begane grond.

Vriendelijke groet
sifa.
Hoi L.s.,

Het is een knusse 2kamer benedenwoning met een voortuintje met berging waar een scooter en 2 fietsen in passen. De achtertuin is 25 m2 met de hele dag zon, na ruil sociale huur 525, Rustig buurt en veel groen en een groot park met een tennisveld gratis tennis en bussen,tram en metro vijf min. van de ring A10 in Slotenmeer nieuw west in A'dam.

Of een driehoekruil in de Rozenstraat,achter de Rozengracht in Jordaan/centrum in A.dam. Het een 3kamer woning op 1hg, maar de derde kamer is op 3hg. Huur zo 500,,Gezellig buurt binnen de ring.

a.brommet2@upcmail.nl
Met vriendelijk groet,
Anita
Hoi ,

Ik zou graag met je in contact willen komen i.v.m woningruil.Ik woon in Oud-West aan de Kanaalstraat en mijn huis staat op de 1e verdieping.
65 vierkante meter en heb 2 grote slaap kamers , 2 balkonnetjes en een aparte keuken, douche en toilet gezamenlijk en een berging op de zolder ( groot )

mijn nummer , als u interesse hebt 0642753490

Groetjes,

Orhan
hi ik heb een woning aan de schinkelkade 2 kamers eventueel mogelijk doorbreken muur en 3de kamer 56 m2.
zullen we ns kijken bij elkaar?
Beste Chantal,

Wij wonen op de Marathonweg, vlak bij de Olympiaplein en Olympisch Stadion. We hebben een 3 kamerwoning op de 1e verdieping. We huren bij Ymere (woningbouwvereniging). Het is een fijne buurt om te wonen.

Mocht je interesse hebben laat het mij weten.

Met vriendelijke groet,
S. Emrani
Re: Amsterdam de Pijp naar elders in Zuid/Baarsjes
19 september 2015 17:15
http://www.wisselstart.nl/read.php?1763,17330163

Beste Chantal,

Ik ben al enige tijd op zoek naar een geschikte ruilwoning en jouw woning spreekt mij erg aan.
Indien het nog actueel is en je ook nog op zoek bent laat dan aub een bericht achter via jvandercingel@gmail.com.

Een beschrijvijving van mijn woning kun je zien/lezen via het linkje boven in deze reactie.
Als je ook een paar foto's wil geef dit dan even aan in je reactie.

Mvg Jeroen van der Cingel
Re: Amsterdam de Pijp naar elders in Zuid/Baarsjes
19 september 2015 18:02
Hallo,

Wij wonen in de staatsliedenbuurt, westerpark. 3 kamers, eerste etage. Westerpark is hier zowat om de hoek
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: