Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

woningruil van amsterdam in amsterdam van woustraat

Gepost door Alfredo 
woningruil van amsterdam in amsterdam van woustraat
02 juni 2015 13:14
Een mooi ruime 4 kamer woning 3 etage in het hartje Amsterdam de Pijp (van wou straat). De centrale ligging van de woning zorgt ervoor dat u binnen enkele minuten bij het Albert Cuyp markt bent. Ook ligt het centrum op 15 minuten afstand met de tram.of Fiets,, De woning is netjes onderhouden heeft een groot balkon met zon.

ben opzoek naar een 3 kamer woning beneden of maximaal 1 trap in Amsterdam noord, zuid,oost-oudwest/ of Buitenveldert.huur tot 590.

Geen osdorp of nieuw west of zuid oost

Voor meer info Tel 0687010348 na 18 uur

Of via mail voordeel30@hotmail.com



2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 05/09/2015 16:55 door Alfredo.
Goede middag,

Ik woon in amsterdam noord (tuindorp oostzaan).
Woon vlakbij het ndsm.
Mijn woning is 100 m2 heb een grote tuin op het zuiden, aan een bokkenparkje.
Het is een lekkere rustige buurt met vriendelijke buren.
Mijn huis beschikt over 3 slaapkamers een box een balkon op het zuiden, een ligbad en een wc boven, en een wc beneden.
Het is vrije sector en helaas is het te duur in mijn eentje om te betalen dus zoek wat goekopers.
Ik betaal per 1 juli 2015 € 906,14,- per maand.
Wat is u huur? En heeft u foto's en hoevvel vierkante meter is het.

Mvg ilona van laarhoven
Re: woningruil van amsterdam in amsterdam van woustraat
04 juni 2015 15:14
Dag Alfredo,

Wij hebben in de aanbieding een 3 kamerappartement, 4e etage geen bovenburen. Veel licht, twee balkons 1 op het oosten en de andere grenst aan een binnentuin met veel groen en ruimte op het westen. We hebben een beneden berging en bovenberging. Het is een jaren 50 woning, dus wel wat contactgeluid.

De woning bevindt zich in Slotervaart, op de rand van de Schinkelbuurt. vlak bij de Westlandgracht. de netto huur is € 623 incl servicekosten per 1 juli 2015.

Wij zijn geïnteresseerd in een woning die van latere bouw is dan de jaren 50 of enigszins is geïsoleerd. Ik ben gitarist en wil geen huis met veel contactgeluid.
Wellicht hoor ik wat van je.

M.v.g. Hans Benz
HOI ALFREDO;

Wij zijn geinteresseerd in U woning.

Wij hebben zelf een heel mooi 5kamerwoning in IJBURG voor U.

GRT, HABTOM
Re: woningruil van amsterdam in amsterdam van woustraat
24 augustus 2015 22:39
Hey Alfredo,
Bent u misschien geïnteresseerd in een 3 kmr (voorheen 4) woning(60m2) op de 1e verdieping in de nieuwe pijp/diamantbuurt? mooie lichte woning(sociale huur 618,-) met balkon op zuiden,zeer ruime en lichte woonkamer met veel ramen en een erker.
brede straten ,veel bomen.
Ik hoor graag van u.
vriendelijke groeten
eline
goede morgen eline in welke straat is het? MVG Alfredo
Hoi Abtom
Ik heb een leuk 3 kamerswoning in Amsterdam oud-zuid is ook in waaltstraat als u geïnteresseerd ben mog u contact opnemen voor meer informatie
0611344305
Mvg loulou
Hoi Abtom
Sorry mijn tlf is
0611433405
Re: woningruil van amsterdam in amsterdam van woustraat
27 augustus 2015 08:28
goede morgen op welke Etage is het en wat doet de huur MVG Alfredo
Re: woningruil van amsterdam in amsterdam van woustraat
27 augustus 2015 21:23
Hey Alfredo,
het is in de Smaragdstraat,groetjes Eline
halloHABTOM,ik ben geinteresseerd in uw woning .ik woon in zeeburg .1 hoog ,3 kamers
hey ilona heb jij mischien interesse in adam zeeburg 2 slaapkammers en woonkamer 1 etage

voor meer informatie , 0687846834

gr musi
Beste Alfredo,
Ben je geïnteresseerd in een 3-kamerwoning in Amsterdam-Zuid, 1e verdieping, (Marathonweg) vlak bij het Olympisch Stadion?

Met vriendelijke groet,
S. Emrani
goede morgen Emrani wat doet de huur en hoe veel m2 is het MVG Alfredo
Re: woningruil van amsterdam in amsterdam van woustraat
04 september 2015 09:38
Goede morgen waar in zeeburg is het? welke straat en wat doet de huur en hoe veel m2 is het MVG Alfredo
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: