Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Woningruil van IJsselstein naar omgeving Utrecht?????

Gepost door Sherida 
Woningruil van IJsselstein naar omgeving Utrecht?????
15 juli 2015 10:08
Hallo hierbij bied ik mijn 4 kamer flat /appartement aan !
Het is een mooie grote flat met een ruime
Woonkamer en een gesloten keuken met balkon daar aan vast daarbij heb ik 3 ruime slaapkamers
2 jaar geleden is nog alles gerenoveerd en hebben ze een nieuwe balkon geplaatst en de hal opgeknapt met lift
Ik ben hier zelf 4 jaar geleden komen wonen en heb toen alles opgeknapt en nieuwe laminaat in het huis laten leggen
De rede dat ik wil verhuizen is omdat mijn familie allemaal in Utrecht wonen en ik graag wat dichterbij hun zou willen wonen.
Ik zou ook graag mijn woning willen ruilen met een eengezinswoning omdat het een grote woning is .
Ook is het een kindvriendelijke buurt met veel mogelijkheden scholen zitten in de buurt (loopafstand )
Ook zit er hier op 50 meter afstand een supermarkt (jumbo) en een tram zo kan je overal na toe ook is er 100 meter verder op een klein winkelcentrum met wat winkeltjes
Ook zit er op loopafstand het stadje van IJsselstein altijd gezellig en op vrijdag altijd markt
Voor het huis is er genoeg parkeergelegenheid en even verderop zit er een groot park om lekker te kunnen wandelen
Dus wie o wie heeft er interesse ? groetjes
Hallo,ik heb een mooie,grote woning in Amersfoort. Alles is echt netjes, want ben 2 manden geleden verhuist.allen wil en moet ik naar Ijsselstein verhuizen. Als u interesse heeft hoor ik graag.met vriendelijke groeten Nas
Re: Woningruil van IJsselstein naar omgeving Utrecht?????
30 augustus 2015 09:31
Hallo
Wat voor woning is het? En welke buurt van Amersfoort ?
Groetjes
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: